| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 november 2005
| Ik ben nu al behoorlijk wat dagen bezig om een 40 pins IDE kabel te zoeken, maar ik vindt niks moois. Vandaar deze topic. Ik zoek een ronde IDE kabel zoiets als deze http://www.bestwaycomputer.ca/shop/i...2002&catid=278 Mijn probleem is alleen dat ik vindt dat het plastic van de stekker en de kabel zelf niet mooi aansluit op elkaar, maar dat is dus wel wat ik zoek. Ik zoek dus een kabel waarvan de rubber overzetkapjes mooi over de stekkers heen vallen. Hij moet wel grijs of zilver zijn. UV mag maar hoeft niet. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en dat iemand een idee heeft waar ik deze kabels kan vinden en bestellen. mvg, Paul |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 november 2005
| 't is trouwens (gelukkig) niet mijn eigen kabel op het plaatje. Het was alleen maar om aan te geven wat ik bedoelde. In ieder geval allen bedankt voor de moeite en ik ga maar eens verder kijken (dan mijn neus lang is ).mvg, |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Gezocht : Kabel doorvoeringen | 1N54N3 | Casemod Junkies | 9 | 10-05-2006 08:20 |
| IDE Kabel | Warheart | Elektronica Junkies | 5 | 14-11-2005 18:22 |
| PS/2 kabel | NecroCide | Elektronica Junkies | 9 | 28-03-2004 14:12 |
| Goede kabel voor kabel i-net | Daniƫl | Hardware Junkies | 13 | 25-09-2003 11:54 |