| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2006 Locatie: Lichtervelde
| Waar gaan de cd'ers dit jaar op vakantie. Overleven in de jungle, niksen op een tropisch eiland. Of gewoon thuis in de tuin relaxen. Grtz Jensn PS: ik ga met mijn ouders op reis naar oostenrijk. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| ik ga 11 dagen lekker naar Campzone met een stuk of 15 vrienden van me. direct daarnaa ga ik 5 dagen aan de slag met een kinder vakantie week al leider van een groep kindertjes .
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| In augustus een weekje lannen in de Ardennen met een aantal vriendjes (en mijn vriendinnetje ) daarna een week op mijn kont zitten @ home en dan nog een week naar euhm, ergens bij Harderwijk ofzo? :P Lekker relaxen in NL in ieder geval..
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 september 2005 Locatie: Wolvertem, België
| Ik ga eigenlijk niet op vakantie. Vroeger ging ik wel eens op wielerstage naar de Ardennen ofzo, maar nu dus niet meer. Ik ga wel dikwijls naar LAN-party's, wat mij meer voldoening en ontspanning levert dan een weekje zonnebaden en naar mooie meiden kijken ![]() |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Ik ga samen met Piet_Friet 2 weken in Luxemburg chillen. Daarbij nog enkele weken modden, website'je bouwen. Misschien nog een kleine lanparty bij matties. Ik zie wel. :P Misschien nog enkele weken werken, wil alleen wel een boeiend baantje, anders hoeft het voor mij ook niet. Kan ik net zo goed modden. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 november 2005 Locatie: Tilburg
| Ik ga lekker 2 weken in Italië mijn vakantiebaard laten staan, En daarna ga ik ook nog een week met een maat van me naar ierland lekker fietsen enzo En natuurlijk nog een hoop andere leuke dingen doen. [24/7]Home-Lan 17 en 18 juni wordt echt supervet ![]()
__________________ <a href="http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=12130"> [Cip] Green Dragon</a> [Cip] Radio mod |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Citaat:
.Voor je het weet heb je je hele huis vol zitten met allemaal maffe kast junkies ![]()
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 november 2005 Locatie: Tilburg
| Kasten zat hoor.. En zolang ze in de kast blijven zijn ze weinig tot last denk ik zo :P Maja, bij de deur hangt toch een briefje.. Crew-members only :P ![]()
__________________ <a href="http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=12130"> [Cip] Green Dragon</a> [Cip] Radio mod |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 augustus 2005
| Citaat:
Maar om een beetje on-topic te blijven: Ik heb tot nu toe geen wilde plannen, misschien een weekje Frankrijk. | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Bescheiden reisje ditmaal : Hongkong -> China -> Taiwan -> Maleisie -> Egypte -> Duitsland -> Nederland -> Engeland..... en dit dan 4 maal.... Vakantie? Nee hoor, gewoon werk ![]()
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Eerst 11 dagen naar België, LanCamp, en aansluitend 11 dagen Campzone, dus ik zit 3 weken in een tentje op de camping met een PC.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Citaat:
![]() | |
| | |
|
| « IDE kabel gezocht
|
TFT scherm » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Tot hoe ver kan ik gaan ..... | cuda | Cooling & OC Junkies | 12 | 7-02-2004 15:18 |
| Wie gaan er allemaal naar NWD 15? | -PartyBoy- | Area 1337 | 7 | 23-04-2003 10:42 |
| SPAM, wat krijg jij zoal dagelijks aan spam op je hotmail | Phant0m | Area 1337 | 14 | 8-02-2003 18:29 |