| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 mei 2006 Locatie: Roosendaal
| Hey mensenIk ben op zoek naar Case wielen net als onder de case van alumaxX. Kun je die ergens kopen of heeft hij ze zelf gemaakt?? http://www.hardware.info/forum/showt...er=asc&start=0 2de plaatje Groeten van davy199171 ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Die wielen zitten standaard onder de V-serie kasten van Lian Li. Volgens mij heb ik ook wel eens gezien dat die dingen los te krijgen zijn, maar ik vraag me af of er ook winkels in Nederland zijn die ze verkopen. Je zou het kunnen proberen bij Freezing Hardware, die leveren een hoop accessoires voor Lian Li, misschien kunnen ze die wielen voor je bestellen? Ze staan in ieder geval op de Lian Li website: WB-01
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik klikte eigenlijk 'zomaar' op die link, maar wow, wat heeft Caseking een enorm assortiment! En de prijzen zijn een stuk beter dan in Nederland..
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Is deze case een deftelijke case voor te modden ??? | killerboy | Casemod Junkies | 3 | 30-09-2005 20:25 |