| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 maart 2003 Locatie: Haarlem
| Ik hoor de meeste al denken, what the f##K is een triop? Een triop is een soort goudvis, maar dan ff anders, het zijn een soort visjes die er in de tijd van de dino's al waren, maar dan langer geloof ik. Ik heb ze nu een week of 2, en moet zeggen, het is heftig Je begint met een zakje bruin poeder , en daaruit komen uiteindelijk na een paar dagen wat witte beestjes.Na twee weken, heb ik er pas 1 die echt groter is dan de rest (1,5 cm tegen 2 mm), dus dat schiet niet zo op. >/ ![]() Maar goed, heeft iemand anders ook deze beesten (of beestjes, kies maar) Kijk hier voor meer info, komt via google http://users.pandora.be/opdebodem/triops.html [/img] |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Wat komt eruit poeder beesten ? Wat heb ik gemist tijdens de evolutie ? JEzus hoeveel kost dat spul als je net begint, dus bak filters en shit ed Is wel stoer. ![]()
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
Ik heb ze besteld bij de Large, om te proberen, is weer eens wat anders dan Piranha's ![]() En ik kan ze iedereen aanraden | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| funky!!! wat staat er in de "gebruiksaanwijziging"? k bedoel, wat eten die beestjes dan? en bij welke temp. kunnen ze overleven, hoe groot moet de bak zijn, en kan het op een slaapkamer? kvind ze er echt wel kix uitzien!!! kwil die ook!!!! echt wel kix!!! ![]() [edit] kep de "gebruiksaanwijzing" al. maar waar kan k ze bestellen??? [/edit] nog n edit: kunnen die dieren ook tegen harde muziek? of gaan ze dan gek doen?
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #8 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| Citaat:
edit: en voor degenen die het album van de hardheadz hebben: liedje 12 word focus - triops---> if you really like to kweek da funky visjes!!!! (ipv if you really like to rock da funky beatz) jah srry, maar kep hendig goede zin ![]()
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w | ||
| | |
| | #10 (permalink) |
| OK, dan even voor de mensen die niet op de link durven klikken 1 - Als je de triops hebt besteld, doe je de helft van het zakje in 1,5 a 2 liter bronwater (spa blauw) in bijvoorbeeld een vissenkom, en zet de kom op een plek waar hij NIET in de zon staat, maar waar het wel warm is (20-25 graden celcius) 2 - Na een paar (2 tot 5) dagen kun je zien dat er kleine witte stipjes in je water zwemmen. 3 - Na een week moet je het oppervlakte van het water schoonmaken van het ergste troep (kleine houtsnippers oid) 4 - Twee dagen hierna kun je beginnen met voeren van de Triops, je zult zien dat ze heel snel groeien, erg leuk om te zien. 5 - Na 2 weken kun je de helft van het water gaan verversen met schoon bronwater. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Weblogs, wie heeft er een? | eXistenZ | Software Junkies | 5 | 30-10-2005 13:58 |
| Wie heeft er ideeën? | brantje | Casemod Junkies | 49 | 14-04-2004 18:09 |
| [Reclame] Heeft het nog zin? | the widow maker | Area 1337 | 15 | 19-09-2003 17:39 |
| wie heeft een gsm mod? | squid | Area 1337 | 27 | 6-05-2003 21:47 |
| Wie heeft hem al? | T-Mug | Area 1337 | 12 | 17-04-2003 19:30 |