Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > Area 1337
Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 14-05-2006, 17:11   #1 (permalink)

Kaz'Duzar's schermafbeelding

Standaard Eindexamen 2006

A.s. donderdag beginnen de eindexamens. Waarschijnlijk doen er ook een aantal Casejunks dit jaar examen. Deel in dit topic tips, frustraties etc.
- examenrooster

Ik doe VWO eindexamen (NT +ec12) en ga hierna elektrotechniek in Twente studeren. Voor alle examenvakken (behalve Engels) sta ik tussen de 7,0 en 7.3, dus ik verwacht wel dat ik slaag.

Mijn tips
Als je oefenexamens gaat maken, probeer dat juist NIET op je eigen kamer te doen, maar op een rustige, koele kamer in huis. Waarschijnlijk is die kamer een stuk opgeruimder (rommel leidt af) en wordt je niet afgeleid door een computer die naast je staat.
Ga ook niet 3 uur achter elkaar werken, maar neem na een uur even een paar minuten pauze en ga dan ff wat drinken.
Kaz'Duzar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-05-2006, 17:28   #2 (permalink)

Blackcrown's schermafbeelding

Standaard

Ik mag nog een jaartje wachten. Iig alle examen-deelnemers veel succes!
Blackcrown is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-05-2006, 17:32   #3 (permalink)

Standaard

Ik heb 3 jaar geleden de middelbare afgerond alweer, destijds niet voor geleert en het toch gehaalt. Mijn insteek is dat als je 4 jaar gewoon oplet in de klas je de meeste stof nog wel weet, en verder was BF1942 ook veel leuker dan leren voor een examen .
[15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes
[15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox
[15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_-
the widow maker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-05-2006, 22:32   #4 (permalink)

Standaard

Ik mag aanstaande vrijdag ook beginnen met mijn havo-examen, vrees alleen erg voor scheikunde
De lerares die ik heb daar kan ik totaal niet mee opschieten (en ze kan ook niet uitleggen naar mijn mening) dus daar heb ik nogal wat problemen mee met dat vak.
Maar gewoon goed leren en dan maar hopen dat het goedkomt .
Iedereen die examens gaat doen dit jaar erg veel suc6 gewenst!!
nixjuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-05-2006, 23:34   #5 (permalink)

Standaard

Zozo

Ik begin deze Dinsdag aan mijn Cspe examen (praktijk examen) voor installatie techniek, Het is overigens maar een tijdelijke opleiding puur gekozen omdat het beunhazen goed betaald en het altijd handig is met water leidingen (water koelling )

Ik heb een telefoontje gekregen van mijn mentor die zei wat voorn cijfers ik zou halen dat ik zou slagen dus ik ben blij

Overigens ga ik hiernam Beeld en media volgen in zwolle voor 6 jaar inclusief opstroming daar, Daarna naar breda of amsterdam voor de opleiding Interactive Media (ik dacht dat het zo heete) dat is game design in 2 jaar 1e jaar 3d modeling (nu allang me bezig) 2e jaar Coderen. Het laatste heb ik puur gekozen omdat ik dan een diploma zal hebben voor het werk wat ik nu al doe

Maarja voor alle examen junkies SUCCES!
N!ck.nl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-05-2006, 23:41   #6 (permalink)

Standaard

Ik volg een VAVO opleiding.
Dit houdt in dat ik enkele niet afgeronde vakken op de HAVO volg op het ROC hier in Deventer en daarnaast gewoon mijn HBO opleiding Bouwkunde in Enschede volg.

Voor mij aankomende vrijdag 19 Mei examen HAVO Wiskunde B1 en 29 Mei HAVO Biologie.

Ik wens iedereen veel succes en alle geluk.

En ik hoop dat iedereen slaagt, want zakken is geen pretje en al helemaal niet op een tiende

Tip: Als je het hele jaar goed hebt meegedaan en een dikke 6 of 7 gemiddeld staat, maak je dan niet druk, kijk alles een keer over en ga relaxed naar je examen, want dat is dan een eitje voor je. Examens stellen niks voor als je serieus bezig bent geweest dit jaar. En niet zoals mij een beetje lopen kloten (zelfs na een jaar 4 HAVO nog eens overnieuw te hebben moeten doen)
Juize is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-05-2006, 14:46   #7 (permalink)

Masterslave's schermafbeelding

Standaard

Voor mij is het alweer 4 jaar geleden dat ik eindexamens heb gedaan, toen geslaagd . (wat gaat de tijd toch snel). Ik wens iig iedereen heel veel succes met zijn examens. Ik heb zelf nu mijn afstudeeropdracht van mijn MBO opleiding multimedia technology. Ik ben een weblog systeem aan het maken. Hierna ga ik HBO informatica volgen en over 3 jaar ben ik dan klaar met school, definitief...
Oud 15-05-2006, 15:47   #8 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Masterslave
Voor mij is het alweer 4 jaar geleden dat ik eindexamens heb gedaan, toen geslaagd . (wat gaat de tijd toch snel). Ik wens iig iedereen heel veel succes met zijn examens. Ik heb zelf nu mijn afstudeeropdracht van mijn MBO opleiding multimedia technology. Ik ben een weblog systeem aan het maken. Hierna ga ik HBO informatica volgen en over 3 jaar ben ik dan klaar met school, definitief...
Denk je dat in het ICT vak? Je zal altijd bijgeschoold moeten worden wil je mee blijven draaien. Je kan niet alleen maar op oude stof blijven draaien
Oud 15-05-2006, 17:38   #9 (permalink)
Administrator

Standaard

Ik had vorig jaar mijn examen voor de beginselen van boer :P
mooi geslaagd met een 8 op engels en een 8 voor wiskunde en de rest 7
maar ik ben nu de hele andere kant op gegaan, want ik doe nu mechatronica
Das gewoon een combinatie va werktuigbouwkunde en elektronica
Maar voor iedereen die examen moet doen Suces ofzo :P ik vond het erg meevallen
Mijn nieuwe systeem:| Intel E8500 @3.16GHz | Asus Rampage Formula |Asus EAH4870 512MB ddr5 | 4GB Corsair Dominator DDR2 1066 |Coolermaster Silent Pro M 700 watt | Coolermaster Cosmos S |1x Samsung 640gb 1x Samsung 500gb 1x Seagate 80gb
Mijn oude systeem:| AMD Sempron 2800+@ 2 Ghz |Asus n6200 | Asrock k7vt4a pro | 1 gb ram | Seagate 7200.7 80 gb hdd| Coolermaster extreme power 430 watt | Aerocool Aeroengine jr black
creeper89 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-05-2006, 22:16   #10 (permalink)

Standaard

Ik ben ook dit jaar aan de beurt met examens. Ik doe examen HAVO, profiel: Natuur en Techniek met economie 1. Tjah, erg bang om te zakken ben ik niet. In ieder geval: Alle examenkandidaten succes!
Oud 15-05-2006, 22:50   #11 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GBCHEATER
Denk je dat in het ICT vak? Je zal altijd bijgeschoold moeten worden wil je mee blijven draaien. Je kan niet alleen maar op oude stof blijven draaien
Euh, er staat school...ik werk voor een webbureau, dus ik weet dat wel.
Oud 15-05-2006, 22:51   #12 (permalink)

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GBCHEATER
Euh, er staat school...ik werk voor een webbureau, dus ik weet dat wel.
bijscholing is ook school :P

Anyways, Iedereen veel succes. Ik heb het vorig jaar gedaan en het valt allemaal best mee.
Oud 15-05-2006, 23:08   #13 (permalink)

Standaard

pff mijn examenjaar op de mavo, Dat is toch al weer een jaar of 6 geleden maar herrinner het me nog als de dag van gister .

In dat jaar leerde ik mijn vriendin kennen (zit ik nu nog aan vast ), Kreeg mijn eigen pc op me kamer en had dus weinig zin wat te doen voor school.
Ik de eerste 3 maanden had ik het boek van Scheikunde al uit . Kreeg op me flikker van lerares en mocht boek 3 keer overschrijven.
Daarnaa ben ik maar extra bijles gaan nemen in de taal van onze oosterburen .
Dat had niet echt geholpen want ik moest op mijn examen een 9 halen om duits voldoende af te sluiten .

ik heb mijn examen periode doorgebracht zoals niemand anders . Ten eerste helemaal niks voorbereid (te druk met mijn vriendin en met USM2 op de pc ). Toen mijn eerste examen aanbrak had ik me verslapen (net op tijd in het lokaal). Ik baalde wel maar had zoiets van dit gebeurdt me geen tweede keer. Toen ik thuis kwam ging ik achter mijn pc zitten en voor ik het wist was het weer nacht en weer dacht en weer tijd voor het volgende examen. Zo is het eigenlijk de hele periode gegaan. Dus zonder slaap.
Einde van de periode was ik zo brak als wat . Tijdens de diploma uitreiking werdt ik door de leraar duits naar voren gehaald en werd ik gefeliciteerd met mijn 9.5 (geslaagd dus :P). Ik moest volgens hem wel erg hard gestudeerd hebben (ik lachte me dood :P).

Dan zal ik het verhaal nu kappen en maar ff over gaan op de tip die ik idereen mee wil geven:
Lees mijn verhaal door en zorg dat je het ABSOLUUT NIET op die manier doet .
Waarschijnlijk komt dan vanzelf alles goed :P.

edit:
Damnn wat een smily gebruik heb ik zeg. Ik zie nu pas hoe iritant ik eigenlijk wel niet ben (hier wilde ik een smily zetten maar da zal ik maar niet doen)
Oud 16-05-2006, 09:05   #14 (permalink)

Demoniac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geniet er van, zolang het nog kan! Ik ben nu bijna een jaar aan het werk en ik moet zeggen dat ik school toch wel een beetje mis..
Oud 16-05-2006, 09:30   #15 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demoniac
Citaat:
Geniet er van, zolang het nog kan! Ik ben nu bijna een jaar aan het werk en ik moet zeggen dat ik school toch wel een beetje mis..
Ik heb stage gelopen en doe mijn afstudeeropdracht op het werk(mijn stageplek is nu mijn werkplek). Ik ben vanaf augustus full time op het werk en af en toe is het ook wel lekker om op school te zitten hoor, maar niet de school van mij, heb liever de HBO waar ik zo naar toe ga.
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Fotos van GamePlay 2006!! Misterbanks Events Junkies 7 14-03-2007 09:18
[REP] HCC!Dagen 2006 Carpento News & Review Junkies 22 3-12-2006 20:02
Domino Day 2006 Pawiro Area 1337 16 19-11-2006 07:56
Campzone 2006 Buffalo Events Junkies 13 6-06-2006 15:02
Torino 2006 unstable Area 1337 21 22-02-2006 20:54

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.