| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Yo, iedereen die een website heeft: Show It!! ik trap wel af: FireWurX' Place er zit muziek op, maar dat staat standaard uit, omdat veel mensen het irritant vinden en er ook nogsteeds mensen zijn die via 56K of ISDN op internet zitten. |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Tjah, ik ben eigenlijk net bezig met re-stylen, en er zijn wat probs met de frontpage, hij laad wat langzaam ![]() Maar kijk zelf maar eve hier: http://www.forzona.nl/eergassie/frontpage/ De site draait dus echt alleen om het forum en op de frontpage is dan bijna niks te doen, beetje linkies en een fotoboek |
| |
| | #4 (permalink) |
|
| Eigenlijk mijn oude site,... hij doet het nog wel., maar ik heb geen rechten meer om hem te updaten... oude werkgever... Hier dus,... gewoon met Netobjects Fusion MX gemaakt... niks speciaals... |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Hmmm ik begin : TMUG RAB site Oude website En nog veel meer te vinden op http://213.10.155.8 Ennuh Secure is niet bereikbaar : http://213.10.155.8/secure Zoals jullie zien ben ik een ASP ventje En mn afstudeer project is een Online webshop, ASP powerd, in computeronderdelen, en speciale onderdelen enz. ![]()
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Wooow, dan heb ik helemaal niet zo'n gekke site gemaakt, gemaakt in MS WORD :P ik weet namelijk lekker heel weinig van proggen ASP, PHP of ASP Maar ik vind hem wel mooi, en de kleuren zijn toevallig ook een beetje CJ stijl, terwijl ik de site al in augustus online had gezet ![]() [edit] misschien wel handig als ik een linkie hier neer zet: http://members1.chello.nl/j.dienaar/
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Citaat:
wel gemaakt door Fleppuh (Nogmaals dank!)
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? | |
| |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Citaat:
Maar ik ben bezig met een nieuwe site (ook in Word) met alles op eigenChello webspace, en dan een mirror op Lycos.co.uk
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M | |
| |
| | #11 (permalink) | ||
| Citaat:
![]()
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | ||
| |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| ok, hier mijnes: www.kaozz.tk hope dattie het doet, en ik heb een beetje nooit geupdate, en ik ga nu flashfilmpjes maken voor op een website van een maat van me: www.oetchok.cjb.net en wanneer die er op komen is mij ook nog niet duidelijk :P edit: de links doen het ![]()
__________________ "When the beat drop..." |
| |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Leuk muziekje kaozz ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| leuk, hea?! maar ik ben meer into rock, maar na het horen van dit muziekje MOEST ik er gewoon een intro mee maken. en ik zie allemaal rare bobbeltjes nu op m'n verschijnen, tis wel erg offtopic maar het viel me nu net dus gewoon op, dusnouhea?!
__________________ "When the beat drop..." |
| |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| luitjes, ik heb een coverdomain voor mijn website ![]() http://firewurx.techneticum.net met dank aan Grooveyard! |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het "grote" Laat hier je (3-D) imaging creaties zien topic | brantje | Area 1337 | 52 | 21-10-2005 18:04 |
| Het "Show us your RC Hovercraft" topic. | Ice T | Area 1337 | 25 | 18-02-2004 01:48 |
| Het "Show us your RC Plane" topic. | Freakazoid | Area 1337 | 53 | 7-12-2003 09:50 |
| Het grote "Show us your velgen" topic | the widow maker | Area 1337 | 42 | 2-10-2003 11:22 |
| Het grote "Show us your CJ-Pets" topic | mir4dor | Area 1337 | 27 | 23-08-2003 04:56 |