| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Je kan er tegenwoordig niet meer omheen, de mailbox stroomt vol met uitnodigingen van oud-leerlingen uit een vorige eeuw en ex-collega's die nog wel bij die eikel van een werkgever werken. Hyves is een van de vele contactplatformen van deze tijd. Je meldt je aan, en voegt je bij de groepen die op jou van toepassing zijn. Bijvoorbeeld je oude basisschool, je werknemer, je sportvereniging, etc... Ik heb zojuist een Hyve (dat is een soort samenkomst voor Hyves leden) gemaakt voor CaseJunkies. Echter was onze Script-goeroe Redox me te snel af en was ik genoodzaakt deze hyve de naam "CaseJunkies-NL" te noemen. Hij is te vinden via http://CaseJunkies-NL.hyves.nl Ik ben zelf ook te vinden op http://Thadeez.hyves.nl. Mocht je het leuk vinden dan kan je met bovenstaande info uit de voeten als begin van je Hyves community.
__________________ Dus... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Ik had ook al een CJ hyve proberen te maken maar met het customizen van de kleurtjes ging het mis, volkomen onbereikbaar, niet eens vindbaar Ik ga zo ff joinen. Ik zit trouwens op carpento.hyves.nl ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| helemaal mijn mening al dat gekut met die comunity's afschaffen die handel.
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| dat is nou weer iets waar je niet mee lastig gevallen word als je je vrijwillig aanmeld Ik krijg nou al ruim een ajar mailtjes van een aantal gasten die mij maar bij hun cu2 en al dat soort shit willen hebben. Ik wil dit niet maar blijf wel lastig gevallen worden. Whatpulse is een keuze je leest het topic en word lid.... of niet.
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Hyves is naar mijn mening wat serieuzer.. ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Ik ben over Hyves ook wel te spreken, niet te veel fratsen, vooral de connecties tussen mensen draait het om, en het is verbazend hoeveel mensen je opspoort die je IRL al een tijd niet meer gezien / gesproken hebt ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 april 2003 Locatie: Haarlem
| Dat netwerk vind ik idd ook wel grappig. Verder richten ze zich niet zozeer op profiel, maar op de mogelijkheid ook foto's, video's en een blog bij te houden. Vind het zeker geen vergelijking met CU2 ofzo. BTW: mantlet.hyves.nl
__________________ AMD Athlon 2100+ @ 1900 mHz | 1024 MB DDR | Nvidia GF 4600 Ti | 5.1 surround | 200 GB 7200 RPM 8 MB | Levicom 550 watt | Lian-Li PC 61 black |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Citaat:
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! | |
| | |