| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #318 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Minder dan een procent, als je een pulse doet misschien 2-3% ofzo, maar wanneer dat is kun je zelf aangeven. Memory usage is bij mij iets van 4MB.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #321 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Mooi, hoe meer members hoe beter Ik heb samen moet iemand anders een script geschreven die gegevens van de xml bestanden die elke 6 uur worden vrijgelaten in een database stopt. Bij deze afbeelding is het zo dat hij alle members met bijbehorende keys en clicks uit de database haalt, en deze op de afbeelding zet. Het kan dus even duren voordat je er op staat, omdat die xml bestanden bij Whatpulse slechts 4X per dag worden vrijgelaten (elke 6 uur). :edit: Ik zie dat we 80 members hebben, en er maar 78 members in de database zitten. Dit betekend dat er iets niet helemaal goed gaat. Of de xml bestanden zijn niet (goed) te bereiken, of de cronjob op de server is uitgesteld of de members zijn nog geen 6 uur lid.
__________________ Heul nie! |
| | |
| | #323 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Ik heb inmiddels geconstateerd dat er ergens iets fout gaat. Ik heb de conversie script zelf even gerund, en jullie komen er niet in. Omdat ik nu zelf geen tijd heb om er naar te kijken, heb ik iemand anders gevraagt er even naar te kijken. To be continued...
__________________ Heul nie! |
| | |
| | #324 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Way to go man we gaan het meemaken allemaal. Geen hoge pulse van mij gister ik was @ vakantie deze week. Maar nu weer terug dus deze week hoop ik meer te doen.
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #325 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Citaat:
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
| | #326 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 10 januari 2006 Locatie: e-town (emmeloord)
| Je pulst dus als je je clicks en je keys en je km's verstuurt ![]()
__________________ Mijn nieuwe systeem:| Intel E8500 @3.16GHz | Asus Rampage Formula |Asus EAH4870 512MB ddr5 | 4GB Corsair Dominator DDR2 1066 |Coolermaster Silent Pro M 700 watt | Coolermaster Cosmos S |1x Samsung 640gb 1x Samsung 500gb 1x Seagate 80gb Mijn oude systeem:| AMD Sempron 2800+@ 2 Ghz |Asus n6200 | Asrock k7vt4a pro | 1 gb ram | Seagate 7200.7 80 gb hdd| Coolermaster extreme power 430 watt | Aerocool Aeroengine jr black |
| | |
| | #327 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Citaat:
Ooow, dus dat gebeurt alleen als je je score upload.
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
| | #328 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 september 2006 Locatie: Wouw
| Raven ben je dan ook echt op je keyboard aan het tokken of heeft het een bepaald doel? (behalve WhatPulse) Omdat ik zie dat je per dag meer dan een half miljoen keys maakt, en dat lukt me niet met Cs:s :P Edit: Hehe nu pas zie ik dat dat over meerdere dagen is. Maar dan nog, een half miljoen op zes dagen. ![]() |
| | |
| | #329 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Nou ik doe de volgende dingen In 7 dagen tijd (ik pulse elke zaterdag): * Gamen Diverse NFS en TMN * Sripten van diverse website's * Surfen mijn vrouw helpt daarbij :P * Diverse Fora * Deze PC is ook me Media Center * Verder veel tikken af en toe sta ik ook versteld hoe en wat De Kleiner pulsjes tussendoor zijn van mijn 2e pc waar diverse mensen door de weeks op tikken/Gamen. Maar das te verwaarlozen. ![]()
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Grote LOL Topic (deel 13) | Carpento | Area 1337 | 801 | 27-11-2007 08:03 |
| [Het Grote] What Pulse @ Casejunkies Topic | Raven | Area 1337 | 318 | 10-02-2006 17:45 |
| [Het Grote] Whatpulse @ Casejunkies Topic (Deel 2) | Raven | Area 1337 | 0 | 22-01-2006 10:08 |
| Het Grote LOL Topic (deel 10) | Lampje | Area 1337 | 703 | 12-01-2005 18:32 |
| Het Grote LOL Topic (deel 6) | Thadeez | Area 1337 | 428 | 2-05-2004 09:25 |