| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Masterdam
| Welcom mss tijd voor een vaker update carpento ivm de vele nieuwe members
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| De link in de startpost wordt continue ververst, die parset de XML-file van Whatpulse gewoon als je die pagina opent... Het in het topic plaatsen is slechts een toetje ![]()
__________________ Buiten functie |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Ja maar die XML word één maal per dag ververst. DAn één maal per dag een update rin is ook handig met meerdere members. En dan per dag wie het meest heeft gekey-ed geklicked ....? Just a thought
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #19 (permalink) |
| My thought: schrijf jij het in php ? Dat soort dingen komt niet mee in de XML zover ik weet, dan zou ik ergens een database moeten hosten, en die dagelijks vullen met de gegevens en dan een script schrijven wat dat soort dingen uit de database gaat destilleren. Best leuk, maar zo goed ben ik er nog niet in ![]()
| | |
| | #21 (permalink) |
| Maar die doet ook niets meer dan de XML weergeven. En niet zoals ik dat wil... De huidige php-pagina's zijn een fors verbouwde variant van de door WP aangeleverde scripts...
| | |
| | #22 (permalink) |
| Ok nou dat gaat mijn pet helemaal te boven dus ik hou me erbuiten het zou wel cool wezen als dat kon maar wat niet kan dat kan (nog) niet
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Voor mij maken de precieze stats niet zoveel uit (behalve de team-rank natuurlijk ), maar het zijn wel een leuke aanvulling. Mijn keys schieten toch niet zo op als ik meer aan pc's mod dan ze gebruik waar ze eigenljik voor bedoelt zijn.Goed artikel trouwens op de FP, over het algemeen gaan de berichten er daar ook steeds beter uit zien, ga zo door mensen .
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Btw ik heb webspace en ook mijn server is weer online dus file's hosten zal het probleem niet worden met een 8Mbit lijn
| | |
| | #25 (permalink) |
| Ik post het ff hier en zal ook een mail de deur uit gooien. Willlen de mensen die lang niet hebben gepulsed (lees 1 maand) ook ff pulsen..... Alvast bedankt
| | |
| | #27 (permalink) |
| Nou bedankt en suc-7 binnen kort zal ik een lekkere stap maken......
| | |
| | #28 (permalink) |
| tijd voor een update.....?
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Grote LOL Topic (deel 13) | Carpento | Area 1337 | 801 | 27-11-2007 07:03 |
| [Het Grote] What Pulse @ Casejunkies Topic | Raven | Area 1337 | 318 | 10-02-2006 16:45 |
| [Het Grote] Whatpulse @ Casejunkies Topic (Deel 2) | Raven | Area 1337 | 0 | 22-01-2006 09:08 |
| Het Grote LOL Topic (deel 10) | Lampje | Area 1337 | 703 | 12-01-2005 17:32 |
| Het Grote LOL Topic (deel 6) | Thadeez | Area 1337 | 428 | 2-05-2004 08:25 |