| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Het is dus de bedoeling dat je hier je werkplek toont, het evil lab of doom waar je mod langzaam het levenslicht ziet. Ik trap af: Plaatje is clickable.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Werkplek: Daar werk ik dus, ik noem het alleen liever een hangplek omdat werkplek zou kunnen insinueren dat ik zou moeten werken. Maar dit is dus niet thuis. De werkbank thuis ziet er zo uit: Kolomboortje, veel gereedschap, werkruimte en de radio maken het een goeie werkplek .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2004 Locatie: Wassenaar
| Een overzichtje van mijn werkbank in me kamer. ![]() ![]() Closeup ![]() Deze werkbank gebruik ik alleen voor electronica en een beetje handwerk maar voor het zwaardere werk ga ik naar de werkplaats in de schuur maar hier hebk helaas geen piccies van.
__________________ CIP Plutonium |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Zoo, deze eens lekker omhoog schoppen, titelfixje er tegenaan, en laat maar weer eens komen die plaatjes ![]() Gisteren en vandaag mn slaapkamer uitgemest (modplek moet nog ) en dat vond ik wel een plaatje of 2 waard:![]() ![]()
__________________ Buiten functie |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Zoo netjes opgeruimd, zo ziet mijn kamer er nooit uit :P zal eens kijken of ik foto's kan maken van mijn werkplek/schuur
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Mijn stekkie (sinds ik 8 was oid ):Dit is al wel een oude foto, 2004 zegt windows. In ieder geval staan de volgende dingen er niet op: kolomboormachine, extra kastje, extra frame voor koffers van elektrisch gereedschap, kisten met onderdelen en de case natuurlijk. Nu lijkt het ook of ik ontzettend weinig gereedschap heb, dat is nu ook wel heel wat meer :P Het leuke is, dat als ik uit huis ga, er heel weinig over blijft wat van mn moeder is :P
__________________ Benieuwd wat dat ding in mijn avatar is? CiP > Phase 2 Casemodding CiP > Cubeleon |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 januari 2005 Locatie: Nijmegen
| Komkommertijd, dus een subtiel schopje .Niet veel speciaal gereedschap. Geen kolomboormachine of een zaagmachine. Komt nog wel... Radio en veel licht zijn de dingen die wél aanwezig zijn, die ik iedereen kan aanraden aanwezig te hebben in zijn werktplaats. Jullie beurt :P . |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Citaat:
Ik moet mezelf kunnen horen nadenken om goed te werken ![]()
__________________ Benieuwd wat dat ding in mijn avatar is? CiP > Phase 2 Casemodding CiP > Cubeleon | |
| | |
| | #13 (permalink) | ||
| Moderator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Ik moet trouwens echt eens foto's maken van m'n modhok, het is nu nog enigzins opgeruimd... | ||
| | |
| | #14 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| Ik heb 1 modhok die in aanbouw is jaja. Moet nog geisoleert wordden en werktbank in. 2e hok is gewoon de computer kamer mod ik ook wel in.
__________________ doei doei, zwaai zwaai. |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 januari 2005 Locatie: Nijmegen
| Een goed muziekje is nooit weg. Heb meestal 538 aanstaan bij het modden. Alleen gooien ze er tegenwoordig zoveel nieuws/reclame en onzinnige DJ praat doorheen dat het irritant wordt. En dan kun je je ook niet meer concentreren. Als ik geen radio aan heb ga ik me eenzaam voelen en me aan mezelf ergeren. Radiootje maakt gewoon de sfeer, raar maar waar ! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het "grote" Laat hier je (3-D) imaging creaties zien topic | brantje | Area 1337 | 52 | 21-10-2005 17:04 |
| Het grote "Stel hier al je simpele electro-vragen" | the widow maker | Elektronica Junkies | 28 | 25-12-2003 13:19 |
| Het "Films die het kijken waard zijn" topic | FireWurX | Area 1337 | 25 | 2-10-2003 08:51 |