| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 november 2007
| ![]() ![]() ![]()
__________________ http://casemodderz.tk |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| VEEEL Te GROOT! resizen graag ![]()
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #33 (permalink) |
| srry, ben er al aan bezig. EDIT: oh blijkbaar al automatisch verkleint ![]()
| | |
| | #35 (permalink) |
| ok, ik vlieg al ![]() EDIT: zo beter?
| | |
| | #36 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Nee nog steeds te groot Code: [img]URL PLAATJE[/img]
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #37 (permalink) |
| ah k,
| | |
| | #39 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Nou, zo vet issie anders niet, qua afmetingen tenminste ![]()
__________________ Buiten functie |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2007 Locatie: Cuijk/Linden
| Zo ff foto's gemaakt.. Hier mijn bed: ![]() Mijn bureau en gitaar: ![]() Mijn bureau nog een keer: ![]() En hier mijn TV/360/spellen: ![]() allemaal beetje onduidelijk, maar is met mobiel met 2Mega Pixel gemaakt.. Laatst gewijzigd door PsychoBram : 26-02-2008 om 15:29. |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 november 2004
| De prijs voor de meest wanordelijke gamehoek heb ik jaren terug eens gewonnen: ![]() Dit was in het blad Pczone van een paar jaar terug. Daar heb ik een setje games en de beste muismat die ik ooit heb gehad mee gewonnen. ![]() Dit is ondertussen al helemaal veranderd en heb ik nu een fatsoenlijk bureau met een compleet andere pc ![]()
__________________ In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move. |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Je zou mijn bureau een jaartje terug eens moeten zien :P Ik wist nieteens meer welke kleur dat ding had :P
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| Zo, laat ik ook maar es wat foto's plaatsen ![]() Foto 1: Mijn kamer dus, met mijn bureau, computer, stukje van mijn bed, en natuurlijk niet te vergeten: mijn RUBIK'S CUBE! ![]() Zoals je (misschien) kunt zien was ik net dit topic aan het lezen ![]() Foto 2: De andere kant van mijn kamer met mijn kledingkast, boekenkast, nog wat prut, en mijn GITAAR! ![]() En foto 3: Mijn natuurlijk-niet-te-vergeten... Modplek! ![]() Tja... zoals je kunt zien is het best wel.... klein Maar dat komt doordat we een 4-kamerappartement hebben, kamer 1 is de woonkamer, kamer 2 is de werkplek van mijn pa, kamer 3 is mijn kamer, en kamer 4 is de slaapkamer van mijn ouders en werkplek van mijn ma. JA, wij zijn aan verhuizen toe!![]() EDIT: Ohja, de boekenkast en kledingkast zijn te koop ![]() Laatst gewijzigd door Attila : 28-02-2008 om 13:29. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het "grote" Laat hier je (3-D) imaging creaties zien topic | brantje | Area 1337 | 52 | 21-10-2005 17:04 |
| Het grote "Stel hier al je simpele electro-vragen" | the widow maker | Elektronica Junkies | 28 | 25-12-2003 13:19 |
| Het "Films die het kijken waard zijn" topic | FireWurX | Area 1337 | 25 | 2-10-2003 08:51 |