| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Nou ik heb mijn foto-toestel ook maar gepakt. Zijn niet de mooiste foto's maar toch. ![]() Das me "opslag" in me kamer ![]() Alemaal gereedschap in die kasten en erachter ( zou het eens moeten opruimen ) ![]() En de schuur waar alles in staat en als ik ga modden etc. doe ik dat lekker buiten ![]() //edit pic's gefixed
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Omdat je niet linkt naar plaatjes, maar naar pagina's ![]() Ik heb gisteren ook wat foto's genomen van mn geupdate hok, zal ze binnenkort eens posten ![]()
__________________ Benieuwd wat dat ding in mijn avatar is? CiP > Phase 2 Casemodding CiP > Cubeleon |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Na een paar uur is het niet erg om te dubbelposten toch? Hier een fotootje van mijn ontzettend volgestouwde hok :P Ik ben blij dat ik twee extra kastjes heb gekregen laatst. En mijn laatste aanwinst, een schuurmachine Ik moet er nog wel mee leren werken, en ik moet een manier vinden om niet overal stof op te laten dwarrelen :P
__________________ Benieuwd wat dat ding in mijn avatar is? CiP > Phase 2 Casemodding CiP > Cubeleon |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Citaat:
Waarschijnlijk zoek ik in de buurt nog wel een gratis stofzuiger op.
__________________ Benieuwd wat dat ding in mijn avatar is? CiP > Phase 2 Casemodding CiP > Cubeleon | |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Okee, het hok waar uw favoriete moderator zijn slotjes zet en zich vergrijpt aan onschuldige Lian Li-behuizingen: ![]() De modtafel ![]() De computertafel Erg makkelijk om ze zo dicht bij elkaar te hebben, hoef mijn bureaustoel maar om te draaien en ik kan van mijn soldeerwerk op mijn monitor kijken hoe dat schema nou ookalweer in elkaar zat. Of om de muziek een nummer te laten skippen en een slok van mijn bier te nemen natuurlijk ![]() Het zwaardere werk (zagen, boren en frezen) doe ik meestal in de werkplek van mijn pa. Enkele foto's daarvan staan ergens in mijn CiP-topic. |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| En de award voor meest wanordelijke modhok gaat naar... *** TROMGEROFFEL *** ![]() * klik voor een beter overzicht * ![]()
__________________ Buiten functie |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Welke van de twee :P
__________________ Buiten functie |
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 maart 2007
| Citaat:
ga mijn hok maar eens morgen op de foto nemen! | |
| | |
| | #30 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]() En ja, ik heb een mod (in progress :P) hij is zelfs te zien op de eerste foto... als ik dit weekend wat tijd heb dan kan ik zelfs een heel eind verder - mijn alu platen zijn inmiddels geboord en vastgeschroefd ![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het "grote" Laat hier je (3-D) imaging creaties zien topic | brantje | Area 1337 | 53 | 21-10-2005 17:04 |
| Het grote "Stel hier al je simpele electro-vragen" | the widow maker | Elektronica Junkies | 28 | 25-12-2003 13:19 |
| Het "Films die het kijken waard zijn" topic | FireWurX | Area 1337 | 25 | 2-10-2003 08:51 |