| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2005 Locatie: Klein Paries
| Voor een ieder die geen zin heeft om telkens een topic te openen voor een minuscuul onderwerpje. Ik heb elke week wel een klein vraagje, maar vaak vind ik die niet de moeite waard om een topic te openen, en dan vergeet ik die vraag weer. Regels: -Probeer eerst Google! -Hou de posts netjes, dit is nog altijd het Cj-forum .-Ga niet te veel smaakvragen vragen. -Geen grote onderwerpen posten, alleen dingentjes als: is 40C een goede temperatuur voor mijn cpu? Of: Mijn fan draait heel langzaam, hoe kan dit? Als een admin het niet eens is met dit topic, dan close het maar(uiteraard).
__________________ Blunt-O-Clock! Boy! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Een voeding heeft geen 2 of 3 pin connector. Bij een fan krijg je vaak een 3pin --> molex verloopkabeltje, zodat je de fan dan wel rechtstreeks op je voeding kan aansluiten. Een 3pin connector van een fan kun je wel op je moederbord aansluiten. edit: whoops, vraag niet goed gelezen ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Tot nu to ben ik alleen maar voedingen tegengekomen waarbij de interne fan met een connector aangesloten werd. Het zou kunnen dat je bij voedingen van mindere kwaliteit gesoldeerde fanaansluitingen tegenkomt.
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Cheapass PSU's zijn gesoldeert, de betere voedingen hebben dat niet. Overigens wil dat dus niet zeggen dat gesoldeerde voedingen slechter zijn he .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Dat verschilt idd erg qua voedingen. Het zou goed kunnen dat de prijsklasse een beetje bepaald of de fan er op gesoldeerd zit of niet. Dacht me te kunnen herinneren dat de Q-Tec's die ik heb gehad (stuk of 3 in een jaar ) allemaal erop gesoldeerd zitten. De tagan die ik nu heb heeft gewoon een losse connector. |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het "Toon hier je werkplek/slaapplek/computerplek" topic | eXistenZ | Area 1337 | 55 | 13-04-2008 21:04 |
| Het grote "Wat is deze hardware nog waard?" Topic | Thadeez | Area 1337 | 106 | 31-10-2005 21:43 |
| Het "grote" Laat hier je (3-D) imaging creaties zien topic | brantje | Area 1337 | 52 | 21-10-2005 18:04 |