| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Duckstad
| Bij tweakers las ik een draadje van Peter van Damme dat er weer dagen gaan komen bij OC-shop. Er loopt zelfs een polletje over de datum. Ben ik kippig en heb ik hem hier over het hoofd gezien offe worden casejunkers niet uitgenodigd :-)
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: harderwijk
| kom op zet ons ertussen
__________________ VIA KT333 Based AMD K7 Mainboard, amd 2000+, geforce 4 ti 4200, audiogy2, dvd-speler, brander 48X, zallmann fancontroller, 3x maxtor 120gb, 1x maxtor 200gb, 2x blue neon balken, 7 blue fans, 4x rounded kabels met blue glowstring, 520 watt silent voeding |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Ik zal nu wel ffies een klein deel van PO overnemen en Peter informeren dat Casejunkies ook mee wil doen.
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Goed baas ik zal wachten. Maar misschien moet je dan even PO's posts lezen in een andere topic waarin hij zegt waarschijnlijk voorlopig hier even weinig te zijn. Bovendien begrijp ik dan niet dat er op tweakers al 6 pagina's mee gevuld zijn en hier nog niets. Terwijl Bart op de tweede pagina op tweakers al reageert dat hij drie dagen komt. Maar goed ook, en misschien zelfs, jij als crew lid had enig initiatief kunnen nemen ipv commentaar leveren he. ![]() Bovendien gaat het er volgens mij niet om of casejunkies en haar crew leden daar zijn, maar gaat het erom dat casejunkers worden geinformeerd dat er zoiets aan gaat komen.
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Jongens, jongens, de caseJunkies Crew is achter de schermen al hard bezig om iets leuks voor de OC-Dagen uit de hoge hoed tovenen. Het is idd al aardig in overleg in het crew forum, dus daarom hierbij even een cut&paste actie: Uit een mailtje aan OC-shop van PO: "Ik hoop dat we op de een of andere manier kunnen samenwerken en samen wat plannen voor de OC days kunnen uitwerken. Misschien wel interressant als we dit kunnen combineren met een CJ-meeting, dan heb je meteen aardig wat van onze members over de vloer. Ik hoop dat er een geschikte lokatie komt met ook wat buitenruimte, heb nog wel wat geinigs in mijn achterhoofd. Misschien is het ook leuk om een casemod-compo te organiseren waarbij een jury bestaande uit organiserende partijen in combinatie met het publiek mods beoordeelt. Jaap is natuurlijk sowieso van de partij. Het lijkt me ook verstandig een soort draaiboek te maken waarin een struktureel programma wordt uitgewerkt (workshops, demo's, combo, andere aktiviteiten) en het geheel te concentreren op een dag (evt twee), ...... """"
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 7 days theorie | black magic | Area 1337 | 25 | 12-05-2005 16:43 |
| oc days | petervandamned | Area 1337 | 43 | 3-01-2003 00:48 |