| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: http://localhost
| Ik ontving net deze e-mail Code: Hello, My friend give me your e-mail address. I think you are from Nederland, so you can help me. I am a programmer , I have some clients from Nederland that ready to pay me sending money by Bank transfer to a Nederland bank account, they cannont use Western Union office near their place, but I can receive only Western Union transfers here in my country. So - I need to find somebody who can receive this Bank transfer and re-send money to me by sending Western Union transfer. If you help me - you will get 10% from transferred money (10% from 4000 EUR = 400 EUR to you from one transfer). If you are ready to help, please e-mail me to LOOKJOB@AOL.COM. Thank you for your attention. Contact e-mail: LOOKJOB@AOL.COM Is dit echt of....?
__________________ Modden is niet meer wat het geweest is.... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Tuurlijk is dit echt. Ik zou het gewoon doen, easy money toch? Oh ja, sta niet raar te kijken als in ene een vent met een blauwe pet voor je deur staat... ![]()
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 september 2005
| Ik heb idd ook al eens iets proberen te verkopen via ebay en ik had een koper gevonden. Maar die persoon deed heel erg vaag, hij wou ook dat ik betaalde via western union. IK vond dit heel erg verdacht, dus ben ik er niet meer op in gegaan. Ik zou het niet vertrouwen als ik jou was. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Al dat spam... wordt er ziek van. Vooral van mensen die het nog geloven ook :P 2x mail gehad van "Ebay" met het verhaal dat ik me zou hebben aangemeld als verkoper en ik alleen maar de bijgevoegde gegevens die in een .exe bestand zouden staan even wilde controleren en dan terug wilde mailen. Dat terug mailen is er alleen maar voor zodat zij weten dat mijn adres gebruikt wordt en dus nog een extra lading spam kunnen sturen. Kut spammers! Ik haat ze allemaal ![]() |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Western Union Je kan er internationaal geld mee overmaken (bijvoorbeeld naar familie in een ver land) ![]() |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Haha deze mail krijg ik ook wel eens. Niet op ingaan. Dingen met western union, een x percentage wat jij krijgt en een of ander lulverhaal wat nergens op slaat zijn altijd gare mailtjes.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Citaat:
__________________ 0x0539 Elektronica Junk. | |
| | |
| | #11 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Citaat:
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! | ||
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 september 2005
| Ikke! :P
__________________ I am a Great Worklog Contestant and so are you... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Rare PHP error | eXistenZ | Software Junkies | 5 | 8-08-2005 14:36 |
| Rare vastlopers en reboats. | Xato | Hardware Junkies | 21 | 16-03-2005 14:47 |
| Rare problemen | GBCHEATER | Software Junkies | 11 | 4-11-2004 12:31 |