| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: http://localhost
| Hey Ik merkte dat er veel mensen op dit forum als standaard browser Mozilla Firefox gebruikten. Nou is er in Firefox een handige toolbar om bijvoorbeeld te zoeken met Google. Die rechtsboven ![]() Nou heb ik zo'n 'Search Plugin' geschreven voor Casejunkies. Voor meer informatie en om te instaleren, hier de link: Casejunkies Search Plugin Ik hoop dat jullie veel gebruik gaan maken van deze plugin. Ik zou graag jullie mening willen horen. Greetz brantje NOTE: Ben nu aan het uploaden hem ff de forum link nodig ![]() @Masterslave zoals ik al zei voor het neuken heb ik een vriendin :P
__________________ Modden is niet meer wat het geweest is.... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Waarom een plugin schrijven als je site search kan doen via google en op Casejunkies zelf kan zoeken? Firefox schrijf je met een hoofdletter F. Het is Firefox, FF of FX, als we toch aan het mierenneuken zijn. ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Op zich niet zo'n gek idee, vind die balk wel handig in Firefox, we zullen weleens zien ![]() Dan hebben de Firefox gebruikende mensjes tenminste geen enkel excuus meer om een zoekvraag te posten ![]() [edit] Geinstalleerd en wel, werkt best lekker moet ik zeggen maar mijn balkje staat standaard op Google en of ik m op CJ ga zetten weet ik nog eens niet...
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: http://localhost
| Als je hem als standaart wil moet je ff kijken hoe dat moet. Misschien wat vaker gebruiken. versie 2.0 is uit heb ff wat verbeterd aan de source. En wat extra tags toegevoegt.
__________________ Modden is niet meer wat het geweest is.... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 september 2005
| Hij werkt hier echt niet hoor?
__________________ I am a Great Worklog Contestant and so are you... |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Netjes. Werkt gewoon goed in FF 1.07 Als we helemaal aan het mierenneuken zijn, volgen mij is het alleen FF en niet FX, magoed. /edit Enige nadeel is dat als je gaat zoeken op bijv. "eXistenZ Mk.1" dattie dan ook alles vind waar het woord eXistenZ in staat.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 september 2005
| Enige nadeel is dat als je gaat zoeken op bijv. "eXistenZ Mk.1" dattie dan ook alles vind waar het woord eXistenZ in staat. Maar da's logisch natuurlijk. ![]()
__________________ I am a Great Worklog Contestant and so are you... |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Citaat:
![]() Over het tweede probleem: dat doet de originele search standaard ook, AND is het toverwoord ![]()
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Precies je moet even kijken naar de operators AND (&&) en OR (||). Ik weet niet precies wat voor code je dan schrijft. Voor extensions is het volgens mij geschreven in RDF. Moet je even opzoeken hoe je die operators kan toevoegen. Offtopic: Had ik toch gelijk he over de afkorting. Neem namelijk regelmatig een kijkje op technical forums van Firefox. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Jup je had gelijk You win.Wat dan wel weer grappig is is dat je het alsnog verkeerd in je onderschrift schrijft ![]() FireFox --> Firefox ![]()
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [Firefox plugin] Quickchat | eXistenZ | Software Junkies | 0 | 1-03-2006 13:15 |