| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Masterdam
| ![]() Goeie dag, Carpento en ik hebben de taak op ons genomen het Casejunkies Whatpulse team op te richten en te onderhouden. Hierin "strijden" we tegen andere teams om wereld macht....??? Nee ff zonder dollen het is voor de lol en we zullen met onze kleine comunity niet echt voor de wereldtop gaan strijden maar een plek bij de top 100 zou ntrlk leuk zijn. Ik zat bij het GOT team maar das nix voor mij al die regeltjes en shit... Nou ja lees hieronder verder wat wij willen ![]() Wat is Whatpulse....? Whatpulse is een project dat je keys en clicks kan bijhouden door middel van een programma dat je op je computer installeert. Het programma heeft ook de mogelijkheid (dus niet verplicht) om je toetsaanslagen apart te registreren zodat je een mooi overzicht kan krijgen welke toets jij nou het meest indrukt. Lijkt het je leuk om voor jezelf en/of voor het CaseJunkies team mee te doen lees dan verder... Hoe download ik de Client en registreer ik me.....? 1. Je gaat naar Whatpulse.org en je registreert je daar. 2. Vervolgens moet je het programma (de cliënt) downloaden en installeren zodat je keys en clicks bijgehouden kunnen worden. 3. Nu ben je in principe klaar. Maar als je ook nog bij een team wilt horen dan ga je naar my.whatpulse.org/teams (deze link werkt alleen als je geregistreerd en ingelogd bent op whatpulse.org) om een team te kunnen joinen. 4. Tik dan in Casejunkies.... wij verschijnen klik op ons en voer het wachtwoord in. Het wachtwoord om te kunnen joinen is: casemod .... voila je bent lid. Zo simpel is het. Hoe moet ik inloggen....? Je moet bij het opstarten een venster krijgen zoals te zien is op voorbeeld 1. Je vult je username en wachtwoord in en drukt vervolgens op Get Account Information (eventueel vul je nog een Proxy in als je daarachter werkt). Bij een succesvolle join moet jij in datzelfde venster bij het kopje status je account informatie te zien krijgen. Druk vervolgens op OK en vanaf nu worden je keys en clicks geregistreerd. Hoe kan ik mijn keys en clicks nu zenden .....? Dit kan je doen door dubbel te klikken op het W plaatje in je systray. Het Whatpulse programma zelf heeft ook diverse instellingen om dit automatisch te laten doen. Dat zenden wordt ook wel "Pulsen"; genoemd. Ik krijg meldingen dat er niet in het register geschreven kan worden.....? Je kunt Whatpulse alleen gebruiken als je rechten hebt tot schrijven in het Windows register. Dit i.v.m. de beveiliging tot cheaten bijvoorbeeld. Wat is dan dat mooie overzichtje....? Sinds kort is er ook een website waar je mooie kleurtjes kan krijgen op je "keyboard". op deze website verzend je je keyfrequenties.htm file, en je krijgt er een mooi plaatje voor terug! Een leuk Voorbeeldje: ![]() ![]() De Casejunkie regels..... 1 Niet cheaten... niet dat dat mogelijk is maar goed 2 Hou het leuk 3 ...... er is geen 3 EN als laatste........ HEEL VEEL PLEZIER ....... en veel tikken.... ohwja en klikken.. !?! ![]() History: 14-10-2005 Start Casjunkies Team op de 1448 steplaats. 15-10-2005 Bestaan nu uit 4 leden met een goeie SP en duidelijke regels 17-10-2005 We duiken de top 1000 binnen... met stip op plaats 939 26-10-2005 We zijn nu met ruim 25 leden en inmiddels op plaats 831 13-12-2005 Team bestaat uit 40 LEDEN en staat op de 487 ste plaats 25-12-2005 Eerste kerstdag we staan nu op de 421 ste plaats en bestaan dan nu uit 50 leden ![]() RANK..... Wij zullen om het toch een beetje competatief te houden een ranking in het leven roepen. Heb je deze rank gehaald mail of PM mij dan dan zullen we je deze rank toekennen. De Ranking is alsvolgt: » Beginnend Modder 100.000 » 1ste Casemod 500.000 > Vaste bezoeker 1.000.000 » Inwoner Casejunkies 2.500.000 » Die-hard modder 5.000.000 » Freak-Junk 7.500.000 » Junk van 10 miljoen 10.000.000 » Follow the Leader 25.000.000 » ADDICTED 50.000.000 Stusupdate elke zondag rond de klok van 20:00 LEDEN met daarbij de status: ADDICTED 50.000.000 ----------- Follow the Leader 25.000.000 ----------- Junk van 10 miljoen 10.000.000 ----------- Freak-Junk 7.500.000 Carpento Demoniac Die-hard modder 5.000.000 ----------- Inwoner Casejunkies 2.500.000 GBCHEATER Vaste bezoeker 1.000.000 brantje Raven 1ste Casemod 500.000 P_O spiked Beginnend Modder 100.000 Flupke B4CKD00R.W0RM YaaD FranticDJ F3rry Fable^danny Black Crown Widowz0rz squiddie Ragon Flippe |R@M0N| Gizmo17110 Virusjunkie Heijmans rajkoow Pietjuh Fret Kroket bartonthamove Geen rank 0-100.000 FightingNemo Woezie CJ-Skater meesteryoda simworks Lampje Hybrid
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Zo, ik heb nog even wat tekst als introductie ingevoerd ![]() Het Casejunkies Whatpulse Team, de statistieken. En natuurlijk moet dat ledenaantal nog omhoog ! Zoek op whatpulse.org ons team op en join. !!!!!! Het wachtwoord om te kunnen joinen is: casemod !!!!!! Over de client: Het is echt geen keylogger, duizenden mensen over de gehele wereld gebruiken het, en er is nog géén enkel onvertogen woord over gevallen. Verder eet het programma echt geen resources. Niemand zal merken dat er een extra programmaatje geinstalleerd is.
__________________ Those were the times... |
| |
| | #4 (permalink) |
| Klopt evenals Ragon we bestaan nu uit 4 leden.... en ik zal verdere info in de starterspost verwerken En voor de nieuwe mensen .... ikzelf heb het pulsen op automatisch na 10.000 keys staan heb je er verder geen omkijken naar en dan kan je het ook niet vergeten voor een fresh/clean instal ![]()
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| |
| | #7 (permalink) |
| Welkom in het team en we gaan al richting de 10.000.000 als team zijnde.
| |
| | #9 (permalink) |
| Das niet waar dat stonden we aan het begin van de dag en toen hadden we nog 6 leden inmiddels hebben we er 8 en daarmee ook meer keys. Dus morgen staat de juiste ranking erop. Ik geloof vanaf 04.00 dan word de website bijgewerkt.
| |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! | |
| |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 september 2005
| " You have sucessfully joined team Casejunkies!" :P
__________________ I am a Great Worklog Contestant and so are you... |
| |
| | #14 (permalink) |
| Het is een tream effort dus je plaats in het team is ntrlk leuk maar het gaat in dit geval ntrlk om team ik was nr 1 maja inmiddels 5 of 6 weet ik ut
| |
|
| « Het Frappr Topic
|
Leuke spel » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Grote What Pulse @ Casejunkies Topic [Deel 2] | Carpento | Area 1337 | 421 | 6-02-2008 17:13 |
| [Het Grote] Whatpulse @ Casejunkies Topic (Deel 2) | Raven | Area 1337 | 0 | 22-01-2006 09:08 |
| What Pulse op Casejunkies | Raven | Area 1337 | 13 | 14-10-2005 21:15 |
| Het grote NFS:UG topic | eXistenZ | Software Junkies | 236 | 14-01-2004 19:58 |
| Het grote PDA Topic. | Fleppuhstein | Hardware Junkies | 4 | 14-03-2003 12:01 |