| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Masterdam
| Waarom openen we geen Whatpulse Team op Casejunkies......? Leuk voor het competitieverband. Ik ga wel ff kijken hoe en wat en dan post ik hier wel hoe en wat. [EDIT] Heb al wat info geregeld, ben echter nog wel aan het zoeken hoe een CJ Team te maken[/EDIT] Wat is Whatpulse....? Whatpulse is een project dat je keys en clicks kan bijhouden door middel van een programma dat je op je computer installeert. Het programma heeft ook de mogelijkheid (dus niet verplicht) om je toetsaanslagen apart te registreren zodat je een mooi overzicht kan krijgen welke toets jij nou het meest indrukt. Lijkt het je leuk om voor jezelf en/of voor het CaseJunkies team mee te doen lees dan verder... Hoe download ik de Client en registreer ik me.....? 1. Je gaat naar Whatpulse.org en je registreert je daar. 2. Vervolgens moet je het programma (de cliënt) downloaden en installeren zodat je keys en clicks bijgehouden kunnen worden. 3. Nu ben je in principe klaar. Maar als je ook nog bij een team wilt horen dan ga je naar my.whatpulse.org/teams (deze link werkt alleen als je geregistreerd en ingelogd bent op whatpulse.org) om een team te kunnen joinen. Wat is dan dat mooie overzichtje....? Sinds kort is er ook een website waar je mooie kleurtjes kan krijgen op je "keyboard". op deze website verzend je je keyfrequenties.htm file, en je krijgt er een mooi plaatje voor terug! Een leuk Voorbeeldje: ![]()
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Het spijt me Raven, maar wat de piep is hier het nut van? Ik kan me bij iets als het Seti project nog wel wat voorstellen, maar hiervan??? NOFI natuurlijk.
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geen nut gewoon lol
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Misschien ben ik een beetje te achterdochtig, maar dit lijkt gewoon een keylogger als je het mij vraagt. Wie weet zit er wel een connectie in naar die server die jouw aanslagen bijhoud en zo aan informatie komt wat privacy gevoelig is. Zulke bende vertrouw ik niet! ![]() |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Zo achterdochtig ben ik dan zelf weer niet, maar ik heb zelf het gevoel dat zo'n programma alleen maar kostbare geheugen en CPU tijd kost.
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| |
| | #6 (permalink) |
| Ik gebruikt het al een aantal maanden en heb nergens last van alleen d8 ik kom laten we een CJ team oprichten maar ja ik word alleen maar afgeschoten laat maar zitten dan.
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Nou lekker wantrouwend weer Ik heb het programma een aantal maanden gedraaid, ik had nergens last van nam amper resources in beslag... En bovendien is het GEEN keylogger, op FOK! is een topic hiervan, en daar hebben ze het programma al uitvoerig getest. Ik ben er mee gestopt, omdat ik er gewoon geen zin meer in had, want het programma was toen niet al te stabiel, maar dat is nu wel weer opgelost. GB
__________________ Heul nie! |
| |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Citaat:
![]() | |
| |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Citaat:
En desnoods wil ik best zelf dat team oprichten, of is dat intussen al gebeurd ? Overigens: Voor de punten hoef je niet mee te doen met een relatief kleine community als Casejunkies, en inderdaad: nut heeft het niet echt. Maar wat heeft Casemodden nou eigenlijk precies voor nut ? ![]()
__________________ Those were the times... | |
| |
| | #10 (permalink) |
| Ok dan If u start it ben ik meteen lid. Wel jammer heb net een hoop gepulsed naja nix aan te doen..... Ik zal daarna de starterspost wel verhelderen voor nieuwe leden als jij de overbodige post's verweiderd.
| |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Een hoop pulsen maakt niet uit, je kunt namelijk gewoon overstappen naar het andere team ![]() Dan raakt het oude team wel je pulses kwijt, maar dat is toch niet zo'n ramp ![]() Ik ga ff kijken om het team te createn, posts weghalen kan ik hier niet, ben niet de baas in Area 1337 ![]()
__________________ Those were the times... |
| |
| | #12 (permalink) |
| Ok is Cool Team CaseJunkies here we come
| |
| | #14 (permalink) |
| Ok ik ga een nieuw topic openen met de team naam en alles erin enzow dus deze kan op slot... NOTE: In het nieuwe topic geen reply's van nutteloos en shit gewoon leuk houden Quick Link
| |
|
| « Algemene vraag
|
lol » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Grote What Pulse @ Casejunkies Topic [Deel 2] | Carpento | Area 1337 | 421 | 6-02-2008 17:13 |
| [Het Grote] What Pulse @ Casejunkies Topic | Raven | Area 1337 | 318 | 10-02-2006 16:45 |
| Casejunkies @ HCC | CerandoX.nl | Events Junkies | 50 | 26-10-2004 16:38 |