| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Masterdam
| Misschine een idee..... het grote algemene vraag topic...? Ik heb namelijk devolgende algemene vraag.. Ik ben een vervend Caberet liefhebber. Na gisteravond Mannen van de wereld te hebben gekeken. Heb ik (wat ik nooit doe) mijn dvd op de kast laten liggen. Nu heeft mijn kat een glas ranja (limonade) eroverheen laten flikkeren . DVD in orde echter de Cover is verpest heeft iemand dezelfde dvd en zou diegene de cover in willen scannen en m naar mij willen mailen want ik kan wel wat vinden op het net maar das allemaal met rental erdoorheen geprint en dat vind ik nix.Bij voorbaat dank
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| |
| | #17 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: http://localhost
| Citaat:
Tnks [/offtopic]
__________________ Modden is niet meer wat het geweest is.... | |
| |
| | #18 (permalink) | |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Citaat:
| |
| |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Deze gaat inmiddels niet meer over het initiële onderwerp en kan dus dicht.
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Algemene Watercooling Vraagbaak | Freakazoid | Cooling & OC Junkies | 727 | 9-06-2005 17:29 |
| 'Algemene Overclock Topic | masterwebber | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 1-06-2004 12:21 |