| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
|
| Zo jongens, ik ben weer back in buisness.. Na een aantal maanden helemaal compleet niks meer aan het casemodden te hebben gedaan, en ook totaal geen zin meer om iets te doen.. ben ik toch weer begonnen en heb de modsmaak weer helemaal te pakken! Er zullen hier op CJ vast veel nieuwe members zijn die mij niet kennen, maar als je naar mijn postcount kijkt weet je vast wel dat ik helemaal niet nieuw ben .Voor deze mensen wilde ik hier eingelijk links plaatsen van de CiP Blauwe plexi cube, en het CM topic "De CJ Case" maar die vond ik zo ff niet in de search :P . Ondertussen ben ik zoals gezegd weer aan het modden geslagen, ditkeer is het weer een custom built case, maar ga ik hiervoor geen CiP doen, omdat ik gewoon vette reacties wil krijgen als hij klaar is. Mijn doelstelling voor deze case is: uniekheid in de vorm van: doe het net iets anders als anderen, en een nog mooiere case als mijn vorige blauwe cube te maken. Ik ga proberen wat vaker op CJ te reageren, maar niemand zal me zover krijgen om wat fotos van mijn case te laten zien iedereen die hem nl. bij mij thuis komt bekijken heeft zwijgplicht en er mag geen 1 foto van gemaakt worden!Tot zover mijn lange saaie verhaal ik hoop dat jullie het OK vinden dat ik weer terug ben op cj, anders verwacht ik hier zo een k*t reacties dat ik meteen ook wegblijf :P |
|
| | #2 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Welcome back! Ben benieuwd wat je nieuwe mod gaat brengen! KLIK voor de mensen die de Blauwe plexi cube nog niet kennen .
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 juni 2004 Locatie: Leeuwarden
| Jammer dat de foto's het niet meer doen, altijd leuk om terug te kijken op een oude mod als ik niks te doen. Maar werkt die HD met raam nog :P . Zal wel leuk zijn als je nieuwe mod klaar is rond de kerstdagen. Dan krijgen we een [DXP] (Diontjuh's Xmas Present) ![]() Welkom terug en suc6 met je mod
__________________ Warning , keyboard not found. Press Enter to continue. |
| | |
| | #6 (permalink) | ||
|
| Citaat:
![]() Citaat:
![]() | ||
|
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het is weer zover.....1N54N3 is weer thuis | 1N54N3 | Area 1337 | 16 | 30-01-2005 14:54 |