| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 oktober 2003 Locatie: Amsterdam
| Nou, ik zit nu op de opleiding ICT Nivo 3 (Bij Hilversum Sportpark) En raad eens wie ik tegenkom op deze school dankzij DC++? Blackgoth, en toen dacht ik weer aan cj.com, ik was er niet meer geweest omdat ik het gewoon domweg was vergeten, maar ik zag de naam Blackgoth, en ik dacht, waar ken ik die naam van? Toen wist ik het weer, Casejunkies.com! Dus bij deze - ik ben terug, en ik ga weer herrie schoppen. ![]()
__________________ Back.. Alive and kickin'. |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Citaat:
Maarre, welkom terug. Ik denk dat je eerst aanwezigheid voor mijn tijd was ![]()
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Hoe kan je CJ.com nou vergeten :P .Welkom back iig.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 oktober 2003 Locatie: Amsterdam
| Nou Carpento, bij deze, leuk om te zien dat CJ niet heeft stil gestaan afgelopen tijd. Thadeez slaap jij dan bij de trein van Sportpark? Nee toch? Zoja, dan kom ik je wel 's een kopje warme koffie brengen. ![]() En R@mon, ja ik weet 't sorry dat ik 't vergeten was.
__________________ Back.. Alive and kickin'. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bestanden terug krijgen | Trucker | Software Junkies | 1 | 4-01-2006 10:55 |
| 1N54N3 is weer terug | 1N54N3 | Area 1337 | 17 | 18-08-2004 11:07 |
| Zal Modwarehouse.com terug komen? | brantje | Area 1337 | 13 | 8-07-2004 17:13 |
| Topic terug plaatsen | Phant0m | CaseJunkies Support en Feedback | 0 | 24-02-2003 20:13 |