| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Citaat:
Ik heb nooit een LAN georganiseerd, maar voor een mannetje of 50 zal het toch niet zo mega veel werk zijn? Het is geen Campzone..
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| @Jamba Ja verhuizen is bijna klaar maar er moet daarna nog genoeg gebeuren. ![]() Ik heb de tijd niet en zin om een LAN op te zetten, dat laat ik wel aan andere mensen over, die kunnen dat veel beter als ik. ![]() Als ik een LAN houd dan is het meestal met z'n vieren bij iemand thuis zitten. |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Geloof mij nou maar. Een vriend en tevens collega van mij organiseert samen met wat anderen tweemaal per jaar een 50-man lan (http://verbiestlan.teknologic.nl), en daar komt nog heel wat bij kijken wil je het succesvol laten verlopen. Denk aan huisvesting (waar ook overnacht kan worden), Eten en drinken en het opruimen van de achterblijfsels (reken er maar op), en het regelen van voldoende netwerkapparatuur. Echt niet dat je daar met wat sweex switchjes wil gaan zitten lannen...dat gaat gewoon niet. Een behoorlijke gameserver voor compo's is ook niet verkeerd.
__________________ Dus... |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Helemaal gelijk in, zelf een LAN orgen is best zwaar ... Belangrijk is te weten hoeveel mensen hun belofte nakomen, dus daadwerkelijk komen opdagen en evt. betaald hebben ruim voor aanvang van de LAN. Er zijn bv LAN's waar het aantal beschikbare plekken (lang) niet wordt gehaald en er dus nog plaatsen over zijn, soms tientallen. Waarom voor daar niet een afspraak maken en zorgen dat je als CJ-ers in de zelfde "regio" komt te zitten... Neem bv Emulation (100 plaatsen) daar ben ik nu twee keer geweest, zeer gezellig, goede voorzieningen etc. De laatste keer waren er nog een flink aantal plaatsen beschikbaar. Centraal ? Voorthuizen ... best wel dan ... Demo kan je er nog meer over vertellen ![]() |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Een LAN organiseren is een hoop werk ja! Maar het is nog veel mooier om tussen een hoop tevreden gamende/leechende/film kijkende mensen te lopen en je te bedenken dat jij dat allemaal voor ze georganiseerd hebt ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 september 2004 Locatie: Born
| Het lijkt me best wel een leuk idee, een LAN met alleen maar members van CJ, vooral als het bij het zwaartepunt van de SU's en mods word gehouden, is het nog beter. Dan hoef ik tenminste niet zover te reizen :P .
__________________ Nieuwe PC: AMD Athlon X2 6000+ , Asus M2N-SLI Deluxe, Geforce 8600 GTS XFX XXX, 2 GB PC800 RAM, Thermaltake Big Water 735, verpakt in een Thermaltake Armor Jr. |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Over een lan organiseren: http://ex-lan.umg-clan.nl Das er 1 voor 50 man, organiseer ik, dus jullie zijn allemaal welkom. Als we het daar al eerst eens bij houden, en daarna eventueel als dit goed bevalt nog eens een CJ lan bouwen... /edit Dan hoeft niemand wat te regelen, dat neem ik dan al op me.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Naar mijn weten is voor Emulation al eerder opgeroepen dat alle CaseJunkies welkom waren om zo een zo groot mogelijke bijeenkomst te houden. Uiteindelijk kwamen er niet meer dan 10 junkjes opdagen... Veel succes ![]()
__________________ Dus... |
| | |
|
| « Mobieltjes
|
Laptop winnen? » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [check]Up-tweakz.nl | up-tweakz.nl | Area 1337 | 21 | 1-09-2005 01:02 |
| Memory check onder DOS | DJD xtreem | Software Junkies | 2 | 2-01-2004 10:40 |
| Check mijn site. | Frenger | Area 1337 | 21 | 9-09-2003 21:12 |
| check Mitch! | FiXeL | CaseJunkies Support en Feedback | 2 | 24-05-2003 23:44 |
| Animo Check Epox8rda+ | blackgoth | Shop Junkies | 28 | 26-03-2003 22:56 |