| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Hey, Ik ben laatst eens toegevoegd door iemand op internet. Nou antwoorde deze niet, en heb ik hem/haar weer verwijderd. Nou heb ik dus nu een mailtje van hem/haar gekregen. Afzender: netinho540@hotmail.com Onderwerp: me passem aimbot por favor Bericht: por favor eu queria que vcs me passassem o avatar hack e o delay hack Dus ik zou niet weten wat er staat Razz Een van jullie wel?[/b]
__________________ Heul nie! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Mail gewoon in het Engels terug dat je niet snapt waar hij het over heeft, iemand die geen Engels kan is vandaag de dag toch redelijk wereldvreemd.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) | |||
| Citaat:
)Verder.. Ik speel nooit Multiplayer, dus heb geen aimbots... verder zou ik niet weten wat hij moet :P Citaat:
Citaat:
![]()
__________________ Heul nie! | |||
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2005 Locatie: Wageningen
| Waarom zou je op zoiets ingaan? Je hebt hem ook geblokt op msn... Vink zijn e-mail gewoon aan als ongewenste post, en je hebt er geen last meer van! Heel simpel maar wel handig, maar zo slim was jezelf ook al. ![]() |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ Heul nie! | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Interessant Mailtje? | defecto | CaseJunkies Support en Feedback | 13 | 15-08-2004 11:53 |
| kreeg net een mailtje.. | ReseTTim | Area 1337 | 31 | 11-05-2004 14:18 |