| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juli 2005 Locatie: pelt city
| hey ik ben nieuw op dit forum. Dus weet nog niet precies wat kan en niet kan. Als er problemen moeten zijn met dit topic verwijder het dan maar. Maar nu even naar het onderwerp, ik ben iemand die zich veel bezig houdt met Photoshop en ga binnekort ook mijn pc modden. Dus dacht ik waarom ook niet ik download de foto van mijn case en verander die zo even in photoshop. Het is nog niet helemaal af er moet nog lichtjes inkomen en de aan en uitknop http://www.users.skynet.be/djflow/onzin/casemod.jpg Deze foto zal vanzelf veranderen als ik hem upload tenminste. Hoppa dat is mijn eerste bericht dus |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Op zich een leuk idee, maar ik zie liever the real thing. Enne, kijk uit voor PO, die laat savond's de spellcheckbot los, en dan wordt je post getrashed.. (Geen hoofdletters en interpunctie enz ![]()
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| eXistenZ: Ik denk dat ie eerst met Photoshop kijkt hoe het eruit ziet wat ie wil maken en het daarna in het echt doet Als je een beetje de weg weet in Photoshop is dat ook best een goed idee. Helaas heb ik zelf dat talent niet echt :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
Das gewoon wat tutorials doen en daarna zelf wat proberen. Aja en knoppen drukken zo leer ik dat allemaal. ![]() | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Dat weet ik en het lukt me ook wel, maar ik mis helaas de creativiteit om er mijn eigen draai aan te geven.. ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2005 Locatie: Wageningen
| Opzich is je idee leuk... alleen wat ik nu er uit kan halen is het window + die twee stickers. Natuurlijk weet ik dat je er meer aan wilt doen. Maar misschien is het slim om eerst een brainstorm te geven. Alles netjes op papier zetten. En kijken wat je daar allemaal van wilt. Daarna maak je van de punten waarvoor je gekozen hebt een schets of nette tekening of een goede fotosoep. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [photoshop 7.0]Hoe middelpunt bepalen? | QuincMan | Software Junkies | 3 | 1-04-2004 17:37 |
| Photoshop error over gamma 1.5 - geen wit meer | SilentSniper | Software Junkies | 2 | 1-08-2003 22:11 |
| Photoshop 7.0 vraagje | Patrick | Software Junkies | 7 | 26-05-2003 09:47 |
| nog een kleine photoshop vraagje | Patrick | Software Junkies | 3 | 23-05-2003 13:17 |
| Photoshop | Kagar | Software Junkies | 10 | 16-05-2003 15:56 |