| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 april 2005
| Sorry dat ik hiervoor weer een topic open maar: Ik probeer vandaag weer op CJ te komen en dan krijg ik dit ...Komt dat door spyware ofzo ? of heeft dat met CJ te maken... http://img134.imageshack.us/img134/8...raarder1ir.png |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Blijkbaar toch wel ![]() Kijk eens in je hosts-file (%systemroot%\system32\drivers\etc\hosts) misschien staan daar vreemde verwijzingen in? De enige entry die er in hoort te staan is 127.0.0.1 localhost (tenzij je er zelf dingen aan toegevoegd hebt natuurlijk )
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| @eXistenZ: Ondanks dat het misschien terecht is, toch vind ik m een tikkeltje flauw. Ook IE zou goed moeten werken. Je moet me niet verkeerd begrijpen, ik ben zelf ook pro-Firefox maar om iedereen met IE-troubles FF aan te raden vind ik een beetje té makkelijk... (Buiten het feit of je dit kunt zien als spam of niet)
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2005 Locatie: Sleeuwijk
| Dit lijkt me toch een typisch geval van spyware. Probeer hitman pro is zoals the widow maker al zegt. Ik gebruik deze zelf ook en hij bevalt zeer goed. Het is 1 programma waarin een aantal kleinere programma's verwerkt zitten, zoals ad-aware, spybot S&D, enz. |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Citaat:
@ ts: Als Hitman Pro het probleem niet kan vinden, vrees ik dat je moet formatteren.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: http://localhost
| Ik heb ff mijn hosts opgeslagen. Je kan die van mij wel gebruiken
__________________ Modden is niet meer wat het geweest is.... |
| | |