| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Ik moet dit even kwijt anders wordt ik krankzinnig, sorry daarvoor ! Het begint allemaal met de aanschaf van een andere auto, ik kan namelijk een bedrijfs auto overnemen voor een heel schappelijke prijs: € 2000,- voor een Carisma GL TD uit 1998 met "maar" 160.000 op de teller. Maar nu begint het: het kopie deel II is zoek geraakt op ons bedrijf en dus kan ik deze auto nog niet op mijn naam schrijven. Maakt verder niet uit dan, dit is de eerste dag van onze vakantie van twee weken en we gaan evengoed opweg met deze auto al staat ie nog op naam van het bedrijf ... Behalve dat kopie deel II mist ook de tweede sleutel van de auto. Ik denk: laat ik 'm even bijmaken voor de zekerheid, je weet het nooit ! Nu kom ik er achter via de sleutelmaker dat er een chip in de sleutel verwerkt zit die dienst doet als start-onderbreker maar gelukkig konden ze deze sleutel wel namaken ! Ik naar huis om de sleutel die nog eens € 34,95 koste te proberen: niet dus ! De portieren gaan wel open maar ik kan de motor er niet mee starten ! Nou ja, dan maar met de enige sleutel op vakantie... Maar wat blijkt ? Ook die doet het niet meer ! ANWB erbij: "meneer, het contactslot is rot en moet worden vervangen" Okay, dat gaat mij, of het bedrijf nog eens € 200,- ex btw kosten volgens de mitshubitsi garage, geeft niet, dan kan ik iig op vakantie ! Maarja, het is ook vakantie bij de garage dus wanneer ik daar terecht kan is nog maar de vraag ![]() Nou ja zeg ik tegen m'n meissie: dan gaan we maar met de Clio op vakantie het is niet anders. (deze staat te koop maar is dus nog niet verkocht, ik heb nu dus twee auto's zeg maar ... ) Wat ik nog vergeet is dat m'n vriendin weer eens last van haar voet heeft, ze kan amper lopen. Wat wil je dan gaan doen in je vakantie ? Een boswandelingen oid ! Maar we zijn er nog niet: vandaag, zaterdag dus, de ANWB man is net weer weg, ik pak een Sultana van Verkade en neem een hap .... KRAK !! breekt er een kies doormidden ! Gatver, de weekend dienst gebeld en ja hoor ik kon terecht. Stel je voor: zaterdagmiddag in Amsterdam zuid ... eindelijk een parkeerplek gevonden en nog maar net op tijd voor de zojuist gemaakte afspraak.... Zit ik in de wachtkamer, komt de dienstdoende arts vertellen: "sorry meneer, ik was vergeten te vertellen dat u contant moet afrekenen, consult = € 50,- evt. foto = € 50,- en het verweideren van de stukjes kies = € 30,- , het is nog maar de vraag of uw verzekering dit vergoed" Nou nou nou, wat moet ik nu ? Ik zeg: bedankt maar ik ga maar naar huis, ik heb er gelukkig nog geen pijn aan ... Affijn, ik loop terug naar m'n auto (de Clio dus) en zie aan de overkant een Gall&Gall: bingo !! Even een krat bier scoren en een goede fles whisky ! Nu zit ik lekker achter m'n pctje en laat alles even voor wat het is ! Zoals het er nu naar uitziet ga ik maandag maar weer werken en stel m'n vakantie uit tot ergens in september Weilen m'n moeder zei altijd: "je bent een echt zondags kind, jij hebt altijd mazzel" en idd dat is best wel zo, ik ben idd op zondag geboren maar nu achtervolgt het noodlot me een behoorlijk beetje ![]() Nogmaals: ik moest dit even kwijt ter verwerking ! En ik heb het verhaal nog redelijk "kort" gehouden Ik ben echt niet zielig maar heb gewoon even heel veel pech ! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Wat een ellende! Zo kan een leuke week vakantie heel snel verpest worden.. ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| When you've reached the deepest valley, the only way is up ![]() Herken het uit duizenden, dus sterkte !
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Citaat:
Mja, ik gooi altijd met m'n bureaustoel als alles tegen zit, probeer eens... ![]() | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Dat is inderdaad een ellende waar geen eind aan lijkt te komen Aart... Helemaal erg is dat je door al deze rotzooi je vakantie waar je zolang naar uit hebt zitten kijken moet verzetten. Dat van je kies is ook geen meevaller zeg! Ik kan je maar een ding vertellen, wees blij dat je al deze ellende niet 1500km van huis had! Sja, dat is even een ander verhaal Als je wil kan ik wel effe langskomen om samen dat krat bier achterover te gooien en de mitsubishi effe in elkaar te stampen ![]()
__________________ Dus... |
| | |
| | #9 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: http://localhost
| Citaat:
Na verloop van de tijd wel de zooi op ruimen anders sta je daar weer in met je voet .
__________________ Modden is niet meer wat het geweest is.... | ||
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Bedankt voor al het medeleven ! Blij dat ik hier m'n ei even kwijt kan.... Gelukkig gaat het al wat beter hoor, ik heb besloten om toch maar vakantie te nemen omdat ik daar echt aan toe ben ! Als er een contactslot op voorraad ligt bij de dealer dan kan ik waarschijnlijk morgen de Carisma al ter reparatie brengen, en kunnen we dus woensdag oid opweg met deze auto. Ook met de afgebroken kies gaat het al wat beter. Omdat ik me gisteren tijdens de F1 zat te "verbeiten" op een spannende race viel uiteindelijk een helft van de kies eruit waardoor ik nu iig weer normaal kan eten.... Citaat:
Wat dat kratje betreft: die is al bijna leeg maar ik haal voor jouw met alle plezier weer een nieuwe hoor Je bent hier altijd welkom dat weet je .... (uhm... maar dan niet voor dat laatste :P ) | |
| | |
|
| « Nog raarder :S ?
|
nieuw hier! » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| wat kan een geluidskaart hebben?? | G-force | Hardware Junkies | 4 | 31-10-2007 16:03 |