Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > Area 1337
Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies.
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 27-07-2005, 10:09   #1 (permalink)

Standaard Dremel sponsor van verscheidene discovery programma's ?

Ik zat gister discovery te kijken (van 7 tot 9), daar waren de programma's: Wheeler Dealers, A 4x4 is born en Mythbusters. En daar zag ik tot mijn verbazing dat alle 3 de programma's werden gesponsord door dremel. Sinds warneer is dit eigenlijk ?

Het is natuurlijk wel goede reclame voor dremel maar het viel me gewoon op ...
Xghost is offline  
Oud 27-07-2005, 11:49   #2 (permalink)

Carpento's schermafbeelding

Standaard

Dat programma's gesponsord worden is tegenwoordig gemeengoed. Alleen het Journaal is nog niet gesponsord geloof ik...

En waarom niet door Dremel...
Oud 27-07-2005, 17:01   #3 (permalink)

Standaard

Je verzint het niet... Een topic over een reklamespotje?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de policy
De laatste tijd schieten er topics als paddestoelen uit de grond waarvan men zich gerust kan afvragen of ze bijdragen aan het niveau waarop casejunkies.com zich graag wil profileren. Om er voor de zorgen dat casejunkies.com een informatieve site blijft waarop het voor de casejunkies gezellig vertoeven is, verwachten we van jullie enige medewerking in het voorkomen van onzin posts. We hebben het grote LOL topic om onzin te spruien en elk ander topic in die strekking wordt dus niet meer gewaardeerd. Verder vragen we jullie om na te denken voordat jullie iets plaatsen, vraag jezelf af of andere mensen op jou post zitten te wachten en of dit niet ingaat tegen de policy die hier geldt.
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Programma's terughalen na herinstalatie op andere hd modder.exe Software Junkies 9 12-03-2006 16:12
Bryce en andere 3-D imaging programma's flupke Software Junkies 1 13-08-2005 18:05
Revoltec Bubble Light zonder programma's Donut Elektronica Junkies 5 8-07-2004 17:08
Verscheidene Ub3r LEDs IA! Benadski Shop Junkies 17 15-02-2004 19:50
welke programma's ? 3D designen Lampje Software Junkies 8 19-08-2003 19:07

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.