| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Hallo, Vandaag keek ik is in de krantenbak bij mij thuis en zag ik de PCM van maand augustus liggen, met op de voorkant: "maak zelf een stoere Pc-kast". Ik ben dus even gaan bladeren en zag toen allemaal bekende mods met bekende namen Ik heb deze pagina's voor jullie gescandGr Tress Download: http://rapidshare.de/files/3101373/PCM.rar.html
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Je bent me net voor , ik las het 3 min terug ook. Staan zelfs verschillende mods van hier, waaronder o.a Project JMB, Qbix, CHemical Overdose etc etc.Er is zelfs een wedstrijd , tot 29 augustus heb je de tijd dus sla je slag .
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Citaat:
![]() En terecht
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Dat klopt ja, dat wordt behaald door 2 printjes waaraan ik ieder een LEDfan heb hangen. De fan is direct afgemonteerd op de print, dus ik kan er niet zomaar een andere fan aan hangen zonder wat soldeerwerk. De prints en fans heb ik ooit eens gekocht in een IA. De maker is er daarna mee gestopr, helaas. Lampje heeft het zelfde printje ook eens gemaakt trouwens!
__________________ Dus... |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
Geweldig dat effect op die fans ! | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Oud topic.. maar er is nieuws omtrend de contest. Vandaag is de uitslag van de wedstrijd, te vinden in de pcm van november welke vanaf 22 oktober (vandaag dus :P) te koop is. Iemand hem al gehaald en kan die ff de pagina's met de uitslag van de contest inscannen? Ben nml. wel benieuwd! (een vriend van mij deed ook mee, wie weet :P) |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Zojuist viel de PCM in de brievenbus... Winnaars: 1e prijs: Arty' 43 van de Soest Irregulars 2e prijs: A.I's in the Box van Driesel 3e prijs: Blinkietoy van Marco 4e (troostprijs): Lego kasteel van Ewald Wat ik zo snel zie niemand van CJ, helaas... Er staat wel een kleine!! pic in van Carpento en Brinkdinges z'n mod wat ik zo snel zie. Strax scan ik het artikel wel ff in.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Verrassende uitkomst is het zeker. Ik had eigenlijk verwacht dat de echt grote mods (ediejo, ferry) zouden winnen. Ik vind het zeker wel een goede keuze van PCM om ook een beetje te kijken naar wie er nou echt daadwerkelijk naar aanleiding van dat artikel was gaan modden. Wil de pagina's zo ook wel ff zien. |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| wat versta je onder casemodden? | creeper89 | Area 1337 | 12 | 16-04-2006 17:25 |
| ben nieuwe met casemodden en heb 2 vragen:) | Nightdemon | Area 1337 | 1 | 28-04-2004 19:36 |
| Het hoe ben jij begonnen met casemodden/overclocken topic | Ice T | Area 1337 | 31 | 11-10-2003 14:45 |
| Casemodden???? Neeej KaasModden | The_Resetter | Area 1337 | 122 | 1-09-2003 18:13 |