| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 juli 2005
| Hallo allemaal, Laat ik me allereerst even voorstellen , ik ben martijn ben 13 jaar en kom uit ridderkerk. Ik heb al 2 jaar veel intresses in pc-behuizingen om te toveren in iets moois maar ik heb het zelf nog nooit gedaan,kunnen jullie me zeggen wat ik eventueel kan doen om een mooie pc-behuizing te krijgen ?? Groetjes martijn |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=1631 Enne die mooie pc behuizing, ik stel voor ga naar de winkel? Zoals zovaak gemeld is een case of iets kopen een eigen keuze. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Nou, om je als beginnend talent een beetje op dreef te krijgen zal ik je wat tipjes geven. Probeer eerst eens wat te doen met de standaard kabelbrei in je kast. Deze kan heel wat mooier gemaakt worden met "Mesh/sleeving" en wat tie-wraps. Daarna moet al die pracht en praal van de opgeruimde kast wel te zien zijn natuurlijk, dus figuurzaag/dremel/drcoupeerzaag je een gat aan de zijkant van je case. Je kan uiteraard zelf bepalen waar deze moet komen, of dat je een logo of iets dergelijks gebruikt i.p.v. een vierkant of rond gat. Voor een optimale koeling moet je ervoor zorgen dat er evenveel lucht je case IN gaat als dat er UIT komt. een ideale opstelling is bijvoorbeeld een koeler voor-onderin je case (vereist soms ook wat aanpassing aan de kast maar dan heb je er wel weer een mod bij ), en eentje boven-achterin. Casehandles zijn ook helemaal hip tegenwoordig, ze maken het verslepen van je case wat verdraagzamer. Handvatten op je computer met andere woorden. Ik zal je nog niet in het diepe gooien van LCD, LED's en andere zaken solderen, begin eerst maar eens met wat basisprincipes In onze tuturial sectie kan je h.e.e.a. vinden om je bij te staan.Succes!
__________________ Dus... |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: http://localhost
| Citaat:
.Nah heb er pas 1 gemaakt met de 2 de ben ik bezig. Maar we hebben nog hier kapotte magnetron waar we niets mee doen. En nog een leuke intel PII 350...... Ik verklap nog niets :P.
__________________ Modden is niet meer wat het geweest is.... | |
| | |
| | #10 (permalink) | ||
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | ||
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Een PC in een PC mischien? Of een PC in een subwoofer. Of een PC in een vacuum gezogen buis, issie helemaal stil. Of een pc in een gieter. Of een pc in een wc. Of een pc in een opblaasbanaan. Of een pc in een koekoeksklok. De rest mogen jullie verzinnen.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Beginnende Case mod | {HC}Mikey | Casemod Junkies | 22 | 23-01-2007 15:57 |
| [CIP]Tuningstyle (beginnende casemodder... | Tuningstyle | Casemod Project Logs | 7 | 25-08-2006 13:44 |
| Modder gezocht | dafido | Area 1337 | 9 | 23-08-2006 20:28 |
| Advies gevraagd voor beginnende casemodder | TerrorT | Elektronica Junkies | 14 | 9-08-2005 18:08 |
| Je bent een echte modder als .................. | Bart_Banaan | Area 1337 | 69 | 21-10-2003 16:55 |