| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 april 2004
| Op basis van het aantal ingevoerde tekens komt jouw typesnelheid uit op: 131 aanslagen en 24 woorden per minuut! 0,76% van de tekens was foutief, wat betekent dat de tekst 99,24% correct is ingevoerd. Je hebt een score van 109 punten behaald.
__________________ Build a man a fire and he is warm for the night....set a man on fire and he is warm for the rest of his life. |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Op basis van het aantal ingevoerde tekens komt jouw typesnelheid uit op: 1479 aanslagen en 1 woorden per minuut! 97,29% van de tekens was foutief, wat betekent dat de tekst 2,71% correct is ingevoerd.
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Op basis van het aantal ingevoerde tekens komt jouw typesnelheid uit op: 113 aanslagen en 17 woorden per minuut! 0,88% van de tekens was foutief, wat betekent dat de tekst 99,12% correct is ingevoerd. Je hebt een score van 103 punten behaald. Nu snap je waarom ik dat MSN zo'n kl*te programma vind, gaat veel te snel voor mij.... Geef mij maar Ventrilo.... Ik overweeg trouwens al heel lang een type-curses, het komt er alleen maar niet van ![]() |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
) maar daarna typte ik bijna niet meer en is het enorm gezakt. Het 10-vinger tikken ben ik echter nooit verleerd en toen ik internet kreeg, en MSN, en later ADSL dus MSN altijd aan had, toen is eigenlijk pas die hele hoge snelheid zich gaan ontwikkelen :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Op basis van het aantal ingevoerde tekens komt jouw typesnelheid uit op: 388 aanslagen en 59 woorden per minuut! 1,8% van de tekens was foutief, wat betekent dat de tekst 98,2% correct is ingevoerd. Je hebt een score van 185 punten behaald. Dit is voorheen ook al eens beter geweest maar goed. Ik heb dan wel ooit eens heel lang geleden een typcursus (Pica ofzoiets) gevolgd.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 februari 2004 Locatie: Boxmeer
| Ik heb nog niet geprobeer maar erg hoog zal het niet zijn, aangezien ik niet echt veel met twee handen typ (stom he? ik ben eigelijk een beetje met een vinger gewend en de andere helpt een beetje) Vooral links doe ik meer. Maarja, ik ga een keer kijken of ik dat kan verbeteren) |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 mei 2004
| p basis van het aantal ingevoerde tekens komt jouw typesnelheid uit op: 251 aanslagen en 48 woorden per minuut! 1,2% van de tekens was foutief, wat betekent dat de tekst 98,8% correct is ingevoerd. Je hebt een score van 144 punten behaald. Die engelse teksten waren waardeloos. Ik ben slecht met spelling draai letters vaak om, dus die ingewikkelde woorden hielpen met niet echt mee ![]() NL ging best redelijk
__________________ n00bie |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 juni 2005
| kom ik weer met mjn uber-score :P Op basis van het aantal ingevoerde tekens komt jouw typesnelheid uit op: 135 aanslagen en 18 woorden per minuut! 0,74% van de tekens was foutief, wat betekent dat de tekst 99,26% correct is ingevoerd. Je hebt een score van 110 punten behaald. whahahaha kan niet blind typen :P |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| tiep test in het nederlands | -PartyBoy- | Area 1337 | 1 | 14-06-2005 22:08 |