| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 mei 2004
| Gisteravond was ik met een maat effe zijn vuurkorf aan het stoken. Nu hebben wij altijd al een aardige fik (Stalen korf van 8 mm staal, poten zijn er onderuit, bodem erui, en hij begint door te zakken) maar vannacht was het wel heel erg. Hij had nog wat coniveren rotzooi liggen van het snoeien. Omdat het nat was eerst laten drogen naast het vuur voor een uurtje ofzo. Gooien we een tak van ong. 2 meter erop, de tak was 10 cm dik en al het blad nog groen. Komt er eerst een minuut of 2 een rookslurf van 2 meter uit, tot 3 huizen verder stonden de tuinen blank(was donker en iedereen sliep al, dat scheelt )Begint dat ding te branden, komen er vlamen van 4 meter hoog uit, en blijven roken als een gek. Komt de achterbuurvrouw naar buiten, niet wetend dat wij vuur aan het stoken waren. "Hallo...is er brand?" Wij als een gek alle tuinafval weg rijden, alle zooi wat naast de korf brandde erin gooien. Staan er later ook mensen voor het huis te kijken of er brand was ![]() Gelukkig hadden ze alleen niet de brandweer gebeld.
__________________ n00bie |
| |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| Ben ik even op putfile.com aan het loeren naar leuke filmpjes kom ik dit tegen.. einde van een leuk grapje:: LINKJE {edit} OMG quinc.. wat een ERGE site.. Maareh filmpje werkt niet..
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| |
| | #36 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| @ DJD xtreem: op link klikken, in nieuwe pagina naar beneden scrollen, op free klikken, weer in de nieuwe pagina naar beneden scrollen dan ong. 70 sec wachten en dan de link aanklikken en dan kan je hem downloaden...
__________________ "When the beat drop..." |
| |
| | #37 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 mei 2004
| Citaat:
Auw.
__________________ n00bie | |
| |
| | #38 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Citaat:
EN ik zei nog LET NIET OP DIE SITE hehehe.. Bonnie$Donnie is een projectje waar ik aan werk :+ @Thadeez wij doen bijn aniet anders dan zulke filmpjes maken :P
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! | |
| |
| | #39 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2003
| Trappen we af met idiote zelfgemaakte filmpjes heh? ... http://users.skynet.be/N34X/barjen%2...d%20empire.wmv Kort verhaal: we hadden normaal studie, maar vermits het weer zo mooi was besloten we gezamelijk studie te skippen dan maar naar het sportveld bij onze school.
__________________ 13000feet, 50sec free fall... GERONIMOOOO |
| |
| | #40 (permalink) | |
| Geregistreerd: 10 oktober 2004 Locatie: Westervoort
| Citaat:
![]()
__________________ Quinceman : Pulsen is een ejaculatie van alle opwinding die je je toetsenbord in jaagt.. OMFG | |
| |
| | #41 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Tjezus, en ik kreeg nog met de lineaal op m'n vingers als ik niet oplette.......
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| |
| | #42 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: hgv in drenthe!
| Citaat:
:P :P Grapje..
__________________ Heul nie! | |
| |
| | #44 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Voor iedereen die te lam is om met dit weer iets nuttigs te gaan doen; check de grote filmpjes database op www.lamstraal.nl.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| |
| | #45 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 augustus 2003 Locatie: Appelscha
| Voor iedereen die zijn/haat sexappeal wil weten. link deleted wegens een hoop spam in me mailbox
__________________ AMD AM2 6000 | Asus M2N-SLI Deluxe | 4GB OCZ 800Mhz Mem | 2x Asus 8800GTX SLI | HP W22 22" TFT | Logitech G15 | Logitech MX1000 | Logitech G25 | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het grote au topic, @wherever - deel 2 | uzuri | Area 1337 | 132 | 14-12-2005 23:00 |
| Het grote LOL topic Deel 12 | Anonieme Sjaak | Area 1337 | 1 | 21-09-2004 20:56 |
| Het Grote LOL Topic (deel 8) | Lampje | Area 1337 | 201 | 29-07-2004 15:50 |
| Het Grote LOL Topic (deel 7) | Thadeez | Area 1337 | 621 | 26-06-2004 09:36 |
| Het Grote LOL topic (Deel 3) | Lampje | Area 1337 | 662 | 28-01-2004 19:33 |