| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #63 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Vermaakze, hoop voor jullie dat het snel weer goed komt.. Probleempje met digicam.. 'oplossingen' gevonden via google hebben tot dusver niet geholpen.. zo maar ff topicje openen ![]()
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #69 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Ook geen leuke smsjes... Tis nogal een verhaal, maar ik heb bij een jongen in de klas gezeten (R. voor het gemak) en dat was een neef van een goede vriendin (G. voor hetzelfde gemak)... Op een verjaardagsfeestje van die vriendin. was R. ook, samen met z'n broer A. Met beiden gezellig zitten keuvelen, is intussen anderhalf jaar geleden ofzo, maar ken ze nog steeds. Krijg ik vanavond een smsje van G. dat A. tijdens z'n werk op een schip door een golf overboord is geslagen, ze kunnen hem niet vinden, zijn met duikers en helikopters bezig om te zoeken maar men vreest dat A. verdronken is... NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, waarom moet dit ? ![]() 20 jaar, ben ik zelf ook, dan komt het ineens heel erg dicht bij... -------------------------- [edit] Ik moet leren rekenen, heb weliswaar bij zn tweelingbroer in de klas gezeten, maar dat was nadat ik 2 jaar achterstand had opgelopen. Hij is 17, bijna 18 [/edit]
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #70 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Hmm, widow reporting for duty. Ik zit hier op Lancamp in een tentje te gamen en te leechen enzo. Ragon schijnt hier ook rond te hangen, maar ik heb hem nog niet gezien. De sfeer is iig erg chill ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #75 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Citaat:
En dan zwem je ook niet lekker als je een minuut onder 220 gestaan hebt. Hij is overigens nog steeds niet gevonden.[edit] Nu.nl weet het intussen ook: klik
__________________ Those were the times... | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Nachtelijke Offtopic Topic! | Lampje | Area 1337 | 257 | 27-06-2004 20:01 |
| Het Nachtelijke Offtopic Topic! | Thadeez | Area 1337 | 444 | 21-02-2004 03:48 |
| Nachtelijke offtopic-topic/slowchat | Demoniac | Area 1337 | 1495 | 28-07-2003 23:44 |
| Nachtelijke offtopic topic | Eergassie | CaseJunkies Support en Feedback | 8 | 12-04-2003 16:27 |