| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #678 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Pfff, net thuis van feyenoord-rjc... Helaas verloren, en naar mijn mening misschien wel onterecht. Maar daar doe je weinig aan. Naar horen zeggen zou ik zelfs behoorlijk lang en vaker in beeld zijn geweest... ? :P Was ondanks alles zeker weer de moeite waard ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #681 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Jeuj, eindelijk weer eens in het nachtelijke topic ![]() We hebben één dagje zon in nederland, en raad eens? Precies, SupReme heeft een zonnesteek! wie gaat er dan ook anderhalfuur in de volle zon voetballen zonder een druppel water of ander drinken op
__________________ Verlaat CJ met een knal |
| | |
| | #682 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2008 Locatie: Hardenberg
| Sjongens, ik heb me een dagje wel gehad vandaag(zaterdag en gister,vrijdag)) Wij naar duitsland toe, dit is vlakbij ons namelijk, naar een paar vrienden. zag er zo uit Zaterdagavond: Drinken Zaterdagnacht: kameraad teveel op, hele tijd lopen kotsen etc , toen tot kwart voor 4 ofzo op hem gelet en gaan slapen.Zaterdagochtend: slapen + kotsen van m8 Zaterdagmiddag: slapen + eten + opruimen van alles + terugfietsen Zaterdagavond: ff zitten bij andere vriendin. Nu: Thuis en zometeen naar bed!
__________________ //Thapous |
| | |
| | #684 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| !@#$!$%#@%!@#$!#$ MOEDERBORD! Zo, dat moest er ff uit. Gisteren wat nieuwe hardware opgehaald, asus P5E-VM HDMI mobo, E7200 processor, en 2 reepjes van 1 Gb. Alles er vanavond in gestopt, op mn oude voeding aangesloten, power knopje eraan gehangen en wat gebeurt er? Niets natuurlijk....en daar baal ik nogal grof van. Ik heb er geen beepertje aangehangen, maar ik heb zo'n flauw vermoeden dat tie niet eens in het beep stadium zou komen. De mobo-power-indicator-Led doet het gewoon, maar zowel de CPU fan en de GPU fan doen helemaal niets zodra ik de on-switch indruk. Nu maar weer mijn oude hardware erin gehangen, dus aan de voeding of switch zou het ook niet kunnen liggen....Zal wel weer een RMA-tje worden dus...beetje jammer.... Iemand nog suggesties voordat ik het in de RMA gooi? |
| | |
|
| « Het Grote LOL Topic (deel 14)
|
- » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Nachtelijke Offtopic Topic! | Lampje | Area 1337 | 257 | 27-06-2004 20:01 |
| Het Nachtelijke Offtopic Topic! | Thadeez | Area 1337 | 444 | 21-02-2004 03:48 |
| Nachtelijke offtopic-topic/slowchat | Demoniac | Area 1337 | 1495 | 28-07-2003 23:44 |
| Nachtelijke offtopic topic | Eergassie | CaseJunkies Support en Feedback | 8 | 12-04-2003 16:27 |