| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) | ||
| Moderator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
't Is een kleur die heel erg uitnodigt tot hoogglans-afwerking ![]() | ||
| | |
| | #32 (permalink) |
| Hatseflats, vanmiddag eventjes een kartonnetje neergelegd bij m'n pa in de loods en begonnen met spuiten. Ik heb alles 'nat op nat' gedaan, dus binnen 2 uur een nieuwe laag er op. Helaas kwam ik er na de blanke lak (een uur of 2 geleden) achter dat ik een plek die nogal in het zicht zit, niet helemaal dekkend gespoten had dus die heb ik nog even opnieuw gedaan. Daar moet ik zo ook nog eventjes met de blanke lak overheen. Ik weet nu trouwens ook weer waarom je zo'n mondkapje op moet, net snoot ik mijn neus en ik heb blauw snot ![]() |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Zo, na dik anderhalf jaar heb ik dan eindelijk mijn systeempje in de mooie kingwin kast gepropt. Mooi gestealth met mooie op maat gemodde Lian-Li bezels. (althans ééntje. de andere heeft het modden niet overleefd) en in het front een mooi blauwe revoltec fan die zo gemod is dat deze op HDD aktiviteit rood wordt. Helaas moesten de schijven een stuk lager gemonteerd worden en aangezien ik alle PSU kabels precies op maat en gemeshed had zijn deze nu een stukkie te kort. Ach ja, hebben we weer een todo lijstje voor de komende nachten. 1. PSU kabels opnieuw op maat maken en meshen. 2. Extra blauwe revoltec fan modden voor hdd aktiviteit en ook in front plaatsen. 3. Rounded kabeltjes erin proppen. (nadeel van een window, je ziet echt alles hè !?) 4. Nieuwe Lian-Li bezel op maat maken. (en dit keer zonder hamer :P) 5. Molexverlichting is misschien ook wel leuk. 6. Beetje kabelmanegement omtrent de overige kabelzooi.
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| Vanavond een mooi ontwerp uitgetekend voor m'n nieuwe systeem. Ik wil een oude chieftec kast uit 1996 gaan gebruiken die ik nog heb staan . Briljante case, niet te groot en beschikt over alles wat ik nodig heb .mijn brain-storm paint-kunsten ![]() |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Pff net weer 2 uur bezig geweest aan een server Plesk 7.5.3 upgrade verloopt niet helemaal zoals het moet, en ik ben geloof ik niet de enige die daar last van heeft. Stakkers van sw soft!Maar goed, ik duik mn bed in morgen om 6:30 gaat mn wekker weer af ![]() |
| | |
| | #38 (permalink) |
| De nacht is weer begonnen, even een kleine update over het front van mijn server.. inmiddels is alles redelijk dekkend, van een afstand ziet het er prima uit maar van dichtbij zie je een hoop kleine plekjes en haartjes. Het is gelukkig maar een server (binnenkort verhuist ie naar de kelder!) dus ik laat het zo zitten, maar als dit mijn primaire systeem was geweest had het echt overnieuw gemoeten! Ik heb wel bijna een hele bus verf op dat front leeggespoten dus voor de zijpanelen moet ik een nieuwe bus halen (grote vlakken is minder verlies, dus dat moet met 1 bus + het restje wat ik nu nog heb wel te doen zijn.Ik zat er over te denken om de (lichtgrijze) 5,25" frontjes ook te doen, in het zwart. Maar om nou een relatief kostbare DDS3 backup-drive te gaan spuiten vond ik wel erg bont. En de hotswap-trays van de schijven daar begin ik liever ook niet aan. En het grijs staat een stuk beter bij het blauw dan ik verwacht had ![]() |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Zo, net terug. Had ff wat te vieren :P. Kreeg vandaag te horen dat ik geslaagd ben . Dat kon natuurlijk niet onopgemerkt voorbij gaan en moest dus even op geproost worden. Pfff..morgenvroeg op tijd op, cijferlijst halen .
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Ik heb vandaag mijn laatste stageverslag ingeleverd, als die goedgekeurd wordt ben ik eindelijk ook geslaagd Tot en met zondag lekker niksen (nouja, beetje aanklooien met PHP ofzo ) en dan trek ik mijn Postbode-tenue weer aan ![]() |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Waarom moet bij mij nu weer alles kapot gaan? Eerst mijn stereo die het jaren zonder enig gemopper altijd deed, bleek er geen zin meer in te hebben. Toen mijn fiets waarvan er door een ongelukje een vervelende slag in het achter wiel ontstond en nu tegen het spatbord aan sleept. En nu gaat mijn hdd van 160GB vol met zorgvuldig geordende data bij de pakken neerzitten. Whaaa !Vinden ze dat ik ze niet goed behandel ofzo? Nou, spulletjes van me, jullie worden bedankt voor al het geld en zorg dat ik in jullie heb gestoken. Ge bekijkt het maar. Ik laat m'n broertje gewoon een tijdje op ze passen, kijken hoe lang het dan duurt voordat ze bij me komen smeken om genade. :P
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #44 (permalink) | |
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Aight, 'tis nu bijna 2 uur hierro, en na een complete dag verspilt te hebben met GTA SA, ga ik na mijn bierje en peukkie daar weer verder mee.. Owja. ik heb geen leven, hele dag met mooi weer binnen zitten, en 's avonds niet eens biertjes drinken met m'n maten.. :P
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Nachtelijke Offtopic Topic! | Lampje | Area 1337 | 257 | 27-06-2004 20:01 |
| Het Nachtelijke Offtopic Topic! | Thadeez | Area 1337 | 444 | 21-02-2004 03:48 |
| Nachtelijke offtopic-topic/slowchat | Demoniac | Area 1337 | 1495 | 28-07-2003 23:44 |
| Nachtelijke offtopic topic | Eergassie | CaseJunkies Support en Feedback | 8 | 12-04-2003 16:27 |