| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| Wat een gezelligheid hier vanavond ![]() Ik ben vandaag aan het genieten van het feit dat ik weer een beetje beter wordt , ben sinds de PCX vorige week zondag met keelontsteking thuis geweest, docter rade gisteren al een antibiotica kuurtje aan als het vandaag niet beter zou gaan.. die blijft me gelukkig bespaard Verder een beetje SWAT-4 aant spelen, een héérlijke game die ik op de PCX ontdekt heb ![]() |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Ik ben vandaag de hele dag in de weer geweest met mijn nieuwe casemod Helaas kan ik jullie nog niet voorzien van wat pics, omdat ik simpelweg nog geen pics heb genomen. Korte versie: Met alu hoekprofielen een rechthoekige kubus gemaakt, en een boven en onderplaat bevestigd. Daarna het moederbord middels 3 reepjes alu vertikaal gemonteerd.
__________________ Dus... |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik heb vanavond het frontje van m'n server uit elkaar gehaald (knopjes en LED-lensjes zaten met van die irritante gesmolten plastic pinnetjes vast, allemaal los gesneden) dus ik ga nu met mijn kladblok in bed liggen en verzinnen wat ik zoal zou kunnen modden aan die server Welterusten! |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Vandaag pas errug laat uit m'n bed gekomen dus ik ga maar eens wat zitten schetsen.. nog meer ideeën uitwerken om uiteindelijk te kunnen beslissen waar ik m'n tijd en geld in ga steken.. Heb helaas niet de luxe om meerdere mods per jaar te kunnen maken..
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Citaat:
, maar ik snap wat je bedoelt. Ik ben er iig benieuwd naar.Een rechthoekige kubus doet me ook ergens anders aan denken ... prijsuitrijking NKCM ... van Dataplex misschien ... .Voor LanCamp ben ik btw ook aan een nieuwe casemod bezig, omdat Nilluminance niet in mijn Sharkoon Gamer bag past. ![]()
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies | |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Blijkbaar zijn er nog vele andere druk bezig met nieuwe projectjes . Ik zelf ook, alleen het wil dat niet echt op schieten, ben n.l nog steeds niet uit een aantal dingen... Eerst had ik wegens andere hobby geen tijd en zoveel ideeën, nu heb ik eindelijk tijd en geen echte goede ideëen meer..hehe, is ook altijd wat :P.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Zo, even lekker een avondje bezig geweest om mijn voeding opnieuw te meshen. Was eerst zwart gemesht, nu fel groen. Van de week maar eens lekker mn kast gaan polijsten... ![]()
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| * dr zit hier een idioot een theme voor zn SPV te maken, in CJ style natuurlijk ![]()
__________________ Buiten functie |
| | |
| | #28 (permalink) | |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
Ik ga binnenkort m'n p2-350 denk ik ook maar omdopen tot web-server, of misschien toch zo'n sweex-router modden tot linux-webservertje :P | |
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Citaat:
</center>
__________________ Buiten functie | |
| | |
|
| « Het Grote LOL Topic (deel 14)
|
- » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Nachtelijke Offtopic Topic! | Lampje | Area 1337 | 257 | 27-06-2004 20:01 |
| Het Nachtelijke Offtopic Topic! | Thadeez | Area 1337 | 444 | 21-02-2004 03:48 |
| Nachtelijke offtopic-topic/slowchat | Demoniac | Area 1337 | 1495 | 28-07-2003 23:44 |
| Nachtelijke offtopic topic | Eergassie | CaseJunkies Support en Feedback | 8 | 12-04-2003 16:27 |