| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #166 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| Citaat:
Die jongen lijkt etzelfde voor te hebben als mij..... alleens kan ik nog deftig typrn :P :P
__________________ pcatom.be | |
| | |
| | #167 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2005 Locatie: Klein Paries
| Nogmaals; mijn excuses voor mijn gare gedrag. Ik hoop dat jullie mij geloven dat ik in deze post 12 typefouten heb ontdekt, en heb verbeterd. WOOT. Edit: IK ben niet veel gewend ![]()
__________________ Blunt-O-Clock! Boy! |
| | |
| | #168 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Hoe erg ik ook naar de tering ben... Als ik rustig typ kan ik nog gewoon abn neerzetten, of je overdrijft of ik ben teveel gewend. Morgen naar belgie, lekker een avond feesten in antwerpen en met een Merc Vito vol met vuurwerk terug naar NL. Zal dit als een terroristiche poging worden gezien, met explosieven het land binnen komen ? ![]() |
| | |
| | #170 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Dat zou ik ook nog doen, vuurwerk halen. Maar dan in duitsland. Alleen is het dar nu te laat voor. Te strenge controle enzo. Ik ben nu even aan het controleren hoeveel performance verlies ik krijg als ikniet dual channel draai. Ow en voor de mensen die zo'n 1 ingang 2 outgangen cpu koeler hebben(ken de naam van 't principe niet)...draai 't om! Ben van 30 naar 26 idle gegaan ![]() |
| | |
| | #173 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Jeuj, ik ga slapen, zat nog even wat min of meer achterstallig werk te doen... (had de 18e klaar moeten zijn, dus ben iets te laat :P) En mag er om 8 uur weer uit, en dan werken. Dat gaat dus bij voorbaat al niks worden...
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #174 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Oke, ik ben ook weer lekker lang wakker en ga zo naar een mooi feest in de buurt. Tot die tijd geniet ik nog ff van Serious Sam 2 in combi met m'n nieuwe tobo en muis setje... de MX1000 + bijbehorend tobo. Sirieus een heerlijk ding. Heb altijd goedkoop spul gehad en daar genoegen mee genomen maar nu ik dit heb veranders alles. Alles speelt lekkerder. Dussuh... ik ga zo ff feesten en slaapse allemaal he! |
| | |
| | #175 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Ik kom net terug van een mooi feestje in een afgehuurde zaal, buiten even het laatst gehaalde vuurwerk getest, het is goedgekeurd... Binnenkort een CiP van een revolutionair nieuwe manier van modden... een lawinepijl in een packard bell BEAT THAT DREMEL :P |
| | |
| | #179 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| En het was NIET gezellig in de trein/op het station. Bijna 6 uur over 35 kilometer, das dus ongeveer 6 kilometer in het uur gemiddeld... Had net zo goed kunnen lopen dus, maar het is toch wel ver, en niet écht lekker weer :P
__________________ Those were the times... |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Nachtelijke Offtopic Topic! | Lampje | Area 1337 | 257 | 27-06-2004 20:01 |
| Het Nachtelijke Offtopic Topic! | Thadeez | Area 1337 | 444 | 21-02-2004 03:48 |
| Nachtelijke offtopic-topic/slowchat | Demoniac | Area 1337 | 1495 | 28-07-2003 23:44 |
| Nachtelijke offtopic topic | Eergassie | CaseJunkies Support en Feedback | 8 | 12-04-2003 16:27 |