| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik probeer contact te krijgen met de Super Users, maar het enige wat ik heb zijn mail- en MSN-adressen. En aangezien ik zelf geen banrechten heb, kan ik er weinig aan doen.. Heeft iemand heel misschien een (mobiel) telefoonnummer van Thadeez, PO, uzi of Lampje, dan kan ik ze bellen om ze actie te laten ondernemen, dit kan echt niet! (nummer graag via PM, ik denk niet dat ze dat graag openbaar op de website hebben)
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 augustus 2003
| Citaat:
| |
| |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 15 januari 2005 Locatie: helmond
| Citaat:
| |
| |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Ik snap hier ook niks meer van hoor Die kroket deed mij juist denken aan een van de modjes .... alsof er een grap uitgehaald werd, ik vond de posts haast vergelijkbaar met PO (nofi) Beveiliging omzeilen ? Dat leg ik dan uit als: CJ is gehacket ? Vaag, heel vaag allemaal ... |
| |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 februari 2004 Locatie: /dev/null
| Volgensmij is dit erg serieus; ik heb de exploit ook gekregen, voor redox om het 'gat' te dichtten. Alleen of hij echt werkte weet ik niet, dat ben ik niet van plan om te proberen. Het is niet zo dat CJ gehackte 'wil' worden omdat het 1 April is, k*tkroket wouw CJ hacken omdat het 1 april is. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Uitleg Goulash-kroketje actie. | RA-ART | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 6-07-2005 12:15 |