| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 januari 2005 Locatie: Nijmegen
| Wie gaan er naar Camzone 2005 of zijn al eens op campzone geweest? Wat zijn de ervaringen? Info over campzone: http://nl.campzone.nl/ Ikzelf weet nog niet of ik ga, omdat ik nog mensen zoek die mee willen en ik nog geen goede cravan/tent heb. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik twijfel nog.. aan de ene kant lijkt het me ontzettend gaaf om zo anderhalve week te kamperen met je computer erbij, aan de andere kant ben ik normale LAN's altijd na 3 dagen wel beu, blij dat ik weer thuis lekker kan eten en in mijn eigen bed slapen. Maar mocht ik een paar vrienden zo gek krijgen, dan ga ik wel ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Ik ga er weer heen voor de 4e keer, gezellig ![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Even een vraag voor de ervaren Campzoners: wat doe je zoal om de tijd te vullen? Ik kan me voorstellen dat je gamen na 3 dagen beu wordt.. en hoe zit het met het eten, ik heb weinig zin in 10 dagen friet en pizza's.. een beetje fatsoenlijke pot vind ik veel lekkerder :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Citaat:
En ik heb me vorige 11 dagen campzone echt geen enkel moment verveelt.....soms ga je gewoon game, soms slapen, soms eten, soms een beetje rond lopen. Er is altijd wel wat te doen! ![]() | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Banned Geregistreerd: 18 maart 2004 Locatie: Omg Utrecht
| Point of View is 1 van de hoofdsponsors, en die hebben mij benaderd voor 1 of meerdere demo pc's waarop gegamed kan worden. Ik ben niet alle 11 de dagen op Campzone te vinden maar wel een paar dagen. :P |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 februari 2004 Locatie: /dev/null
| We are back, back from campzone! Of zoals het ook genoemt werd: Swapzone. Het heeft zoveel geregent in 2dagen, dat je bijna uit je tent dreef en naar de douches moest zwemmen :P Pics komen later nog wel ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| LanCamp 2005 1500 Deelnemers 14 Juli t/m 23 Juli. 2005 | ReseTTim | Events Junkies | 20 | 15-07-2006 01:52 |
| Campzone 2005 | brantje | Area 1337 | 1 | 2-07-2005 09:45 |
| Campzone 2005 | blackgoth | Events Junkies | 8 | 26-06-2005 07:40 |
| Campzone 3 ? | FonS | Area 1337 | 21 | 13-01-2003 15:54 |