| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 oktober 2004 Locatie: Velserbroek (bij Haarlem)
| Heej, hier een topic over hoe je een PDA een PC kan remote. Wie weet er wat voor (goede) programma hiervoor gebruikt word? En hoe kan ik eventueel een verbinding tussen me pc en mn pda maken? Hier wat specs: PC: 2.23 GHz 512mb 80gieg Pda: Een Dell Axim X5 Performence. + 256 mb SD
__________________ Skate now, Work later |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Het kan, maar wat je nodig hebt ligt een beetje aan wat voor verbinding je hebt (BT, Wifi, Ir of usb). Met dit soort dingen is google je beste vriend .
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| En het ligt aan het os van je pc en het os van je pda. Als er op beide windows draait kan je geloof ik een speciale windows RDP client voor de pda downloaden. Vnc is volgensmij ook wel mogelijk, maar het hangt allemaal van je verbinding af. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Mn pc draait op Windows XP SP2 + alle updates. Pda draait op Windows Pocket Pc 2003 Ik heb mn docking station en Irda verbindingen... Ik wil nog wel Wifi of blauwtand op mn pda, maar ik weet niet wat ik het beste kan doen. Wil hem veel gbruiken in en om t huis en misschien via andere draadloze netwerken internetten :P Ook heb ik een media center pc met meedio center edition, kan ik mn pda dan ook als afstandsbediening gebruiken? Ben btw geen ster in google >D
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 april 2004
| Is het btw ook mogelijk om zoiets voor dialup te doen? Handig als je weg bent en je pc nog staat te downloaden.
__________________ Build a man a fire and he is warm for the night....set a man on fire and he is warm for the rest of his life. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Hmm, ja, je kan een dail-up modem voor je pda kopen... Maarja, ik heb breedband Alleen wat raden jullie aan voor draadloze verbinding? Wifi is opzich goed, je hebt denk ik goed bereik en je kan eventueel op andermans netwerk connecte :P BT is weer een universeel standaartje gewoorden voor gsm enzo.. Maar welk programma heb je nodig? Gebruik zelf Remote Admin voor mn Servertje in de schuur en mn PC op mn zolderkamer...
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 april 2004
| Als je een gsm antenne ingebouwd hebt op je pda is dialup natuurlijk wel het handigst, maar kan dialup wel wat snelheid betreft?
__________________ Build a man a fire and he is warm for the night....set a man on fire and he is warm for the rest of his life. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| hmm, denk t niet... heb tussen mn server en pc via netwerk (100MB/S) Maar doe k t via mn breedband (2.5MB/s - 768 kb/s) dan wil die wel is vertragen... Maar dail-up zie ik niet zitten (en dan mn kosten ook niet )
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Remote control PC | CraXz | Software Junkies | 10 | 25-05-2006 14:39 |
| WInamp remote control | brantje | Hardware Junkies | 4 | 26-03-2005 11:28 |
| Remote Rheobus | Freakazoid | Elektronica Junkies | 51 | 25-10-2003 18:27 |
| remote control | pepo | Elektronica Junkies | 8 | 27-06-2003 20:50 |