| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Zoals in de titel al omschreven, is mijn monitor niet helemaal jofel meer. hij valt soms uit, en als ik dan een stompie linksbovenin het beeld geef dan krijg ik weer beeld. Ook heeft hij regelmatig dat het beeld verspringt. je moet het je voorstellen dat het beeld zig constant corrigeert qua grootte.. dat zijn aan alle vier de buitenranden van het beeld ongeveer een centimeter of 1,2. erg vaag dus... iemand ervaring mee? Ik vond het achteraf oko niet zo gek hoor, deze 17" Acer 73g (volgens mij) heb ik voor 40 euro op V&A gekocht. Wat ik heb geprobeerd: Degaussen heeft geen enkel nut. en ik zou niet weten waar ik naar moet kijken als ik de monitor uit elkaar haal. heb wel vaker een kabeltje vervangen van een monitor, weet wel hoe het in mekaar zit een beetje, maar dit probleem is een beetje vaag.
__________________ Dus... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Zoiets heb ik ook ooit gehad. Mijnbeeld viel gewoon af en teo weg en kwam vervolgens weer van binnen naar buiten terug Heel vaag, maar het is vanzelf overgegaan.
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| ja ik weet het, iiyama is goed..blablabla. Is ook zo, maar deze Acer was net zo goed, zo niet beter. had een paar reviews gelezen waarin stond dat deze echt heel goed was. kon erg hoge refresh rate aan bij hoge res. dus leek me wel wat.. Ik ga niet het voorbeeld nemen van een vriend van me die EFFE een iiyama 22" flatscreen crt gekocht heeft vandaag.. (damn, die is toch een partij chill hee!!) maar koop wel een andere 2ehandse. Iemand nog wat liggen? :P
__________________ Dus... |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
De kassameid zij: "7:10 stonden ze al voor de winkel, wij komen pas om 8 uur aan via de achterdeur, gelukkig. En om 9 uur ging de winkel open en twee minuten later waren alle TFT's van de pallet af."
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Dus... | |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Citaat:
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 21 Inch Digital monitor beeld heel vreemd :S | AMD-Ghost | Hardware Junkies | 11 | 12-10-2004 20:08 |
| Vraag over raar beeld (monitor doet raar met hoge resolutie) | Invisible | Hardware Junkies | 8 | 24-02-2004 16:34 |
| R9600XT maar soms beeld :S | Hardware Junkies | 29 | 1-02-2004 15:26 | |
| Beeld valt weg | Ultima | Hardware Junkies | 3 | 13-12-2003 19:39 |