| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 februari 2003 Locatie: Haarlem
| ![]() 10 Dagen lang, gezellig met zijn allen gamen en feesten. Bij mooi weer lekker in je zwembroek achter je pc zitten, bij slecht weer in je jeans achter je pc in je tent. Op Lancamp heb je die vrijheid. Je hebt 10 dagen de tijd om lol en plezier te hebben. Zowel in je tent, in de disco die op loopafstand is, in het zwembad of in het pretpark (Bobbejaanland). LanCamp biedt jou al deze faciliteiten voor een zeer gunstige prijs aan. Daarbij is iedereen welkom, affiniteit met computers is niet nodig, het gaat immers om de fun en de gezelligheid. Nieuwe vrienden maken tijdens LanCamp is iets vanzelfsprekends. De organisatie van LanCamp bestaat uit mensen met zeer veel ervaring op het gebied van het organiseren LAN-party's, zowel indoor als outdoor. Sommigen zijn zelfs al 8 jaar nauw betrokken binnen de LAN-scene in de Benelux. Eén van de organisatoren, stond aan de wieg van de eerste outdoor-LAN die in 1997 in Nederland is gehouden, HiP-97. Lijkt het je ook wel wat om op vakantie te gaan naar een LAN? Pak dan je agenda en noteer dan alvast dat 1 november om precies 18:00 de inschrijvingen opengaan voor LanCamp 2005 18 KM over de grens vlakbij Eidhoven. Meer Info op http://www.lancamp.nl
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Hehehe dat is interessant... Dat is wel heel erg dichtbij!! Ik zal er eens over nadenken, ik moet er dan wel wat geld voor sparen... 84 euro is niet niks.
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Er is een extra betaalperiode ingesteld: Als je nu voor 15 maart inschrijft en betaalt, kost het gehele evenement nog maar 79,- Euro! Dat is geen geld vergeleken met gewone weekend-LAN's en zelfs Campzone. Mede daarom heb ik nu ook besloten om daar eens een kijkje te gaan nemen. Als er meer CJ'ers besluiten te gaan, is het misschien een leuk idee om een CaseJunkies-tent op te richten.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Je kunt nu ook party-tenten voor 10 man of een plekje in een legertent huren die er ter plekke al voor je opgezet zijn. Voor prijzen check de site.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2004 Locatie: schipluiden
| ik was dit al van plan om te gaan doen en ik ga er zeker heen ook heb trouwens voor geinteresseerde mensen nog drie plekken vrij in een tent,er gaan er al 3 in dus al heb iemand onderdak nodig zegt die het maar
__________________ Shit Happens....So What? |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Ik ga eens informeren bij wat vrienden, bobbiejaanland is niet zo ver van hier .
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Citaat:
Je mag trouwens van geluk spreken dat je post niet meteen gedelete was .
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies | |
| | |