| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2004 Locatie: Nederland, barendrecht (naast rotterdam)
| Hallo, Ik wil een gezellig klein lan nachtje gaan organiseren. Maar zou willen weten of er genoeg animo is? Ik ken wel mensen uit me buurt die ook wel zouden willen komen. Maar effe wat meer over de lan zelf . Ik wil de buurthuis hier afhuren deze is al is vaker voor een lan gebruikt en is groot genoeg voor ongeveer 15 man. De entreeprijs zal rond de 15 euro liggen. Maar dit zal met avondeten, Een ontbijt en waarschijnlijk nog wel wat te drinken en snack inbegrepen.Het wordt gehouden in barendrecht . Dat ligt ongeveer 5 tot 15 minuten vanaf rotterdam af. Het zou leuk zijn als er genoeg mensen zouden komen denk zo rond de 10 mensen wel leuk zou zijn. De prijs is nog niet vast het kan omhoog gaan maar ook omlaag. Ligt aan de kosten en de mensen die deel willen nemen.Hopelijk is er genoeg intresse. Groetjes brendan |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 maart 2004 Locatie: Utrecht
| beetje laat misschien, maar ik heb op zich wel intresse in een leuke lan in rotterdam.
__________________ I'm a Great Worklog Contestant and so are you... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Voor mij is het anders een aardig eindje rijden.. :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [animo check] rgb led pic project | Pietjuh | Elektronica Junkies | 15 | 4-02-2006 01:30 |
| Mesh-Kits regio Rotterdam | Atomik 64 | Casemod Junkies | 16 | 12-02-2005 22:31 |
| [animo check] thermaltake | nijmege01 | Shop Junkies | 18 | 8-07-2003 15:09 |
| Animo Check Epox8rda+ | blackgoth | Shop Junkies | 28 | 26-03-2003 22:56 |