| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
|
| Nou, om meteen maar ff met de deur in huis te vallen.. Staat cj dit jaar ook weer bij een stand op de hcc dagen die al over een maandje zijn? of is het dit jaar zo dat er een eigen stand komt ?Ik ga zelf op de laatste dag (zondag) wie komt er ook naar de hcc en op welke dag? |
|
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Ik zal ook eens een keer naar de HCC dagen gaan, ben daar nog nooit geweest. shame on me. :P
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Vorige jaar stond er een mooie mod op de mini CJ stand van A.P Versteeg. Vorig jaar was er niet heel veel CJ'ers te bekennen, had alleen Hummel_X, TreboR en BB gezien. Hoop dat ik dit jaar wel veel mensen zie. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 november 2003 Locatie: het hoge noorden
| Ik heb nog geen flauw idee wat ik aan ga doen dan. maar ik neem zowiezo een bruine Nomad tas mee en ik ga er zowezo een premod kastje kopen en een nieuwe videokaart.
__________________ don't drive faster then you're quardian angel can fly |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Het is gewoon DE computerbeurs in Nederland, dan lijkt het me dat je daar naartoe gaat ...
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| ...Niet alleen de grootste, maar ik denk ook de drukste van Nederland. Ik moet eerst even kijken of ik tegen die tijd een beetje tijd kan maken.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |