| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Events Junkies Overdose, de HCC, LAN-partystuff en aanverwante feestartikelen vind je hier en/of kun je hier kwijt! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2003
| Het is al zover, ik en Squid organiseren versie V0.2 van de Nameless-Lan.Deze gaat door in de parochie zaal te Stene, Oostende, Belgie dus.Goed voor een 40 tal mensen + mensen voor de lounge. "De lounge" ? Wel, ik vind het jammer dat console spelers een beetje het plezier van een lan moeten missen, daarom een hoekje waar je naar hartelust met de console kan spelen of gewoon een beetje chillen en babbelen. (een link kabel geeft dubbel zoveel plezier) Alle info staat op http://www.nameless-lan.be (de site wordt nog steeds afgewerkt, zoals het forum bvb) Vragen kun je hier stellen, of contacteer me via email of msn op n34x@hotmail.com
__________________ 13000feet, 50sec free fall... GERONIMOOOO |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Hippe lan, jammer dat je SQL dood is. Citaat:
| |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Console hoek is een goed idee, op Emulation (LAN-party die ik georganiseerd heb met klasgenoten) hadden we een Xbox, een oud bankstel en een beamer en die waren bijna de hele tijd in gebruik We hebben hem ook nog gebruikt om onzin-filmpjes te kijken midden in de nacht :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
Lig je lekker te maffen, gaan d'r een paar klojo's spongebob kijken op vol volume :P
__________________ Dus... | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2003
| Ik hoop dat er Cj'ers geinteresseerd zijn in de Nameless Lan, het enige probleem voor de Nederlanders is misschien de afstand, khoop dat dit te overbruggen is. En voor mensen die ook hun console willen meenemen, maar twijfelen of die daar wel weilig zal staan, er is iemand aangesteld om daar net op te passen, enjoi³ (aka Big Guy :P ). Het beloofd gezellig te worden en kwaliteit van het netwerk zal er deze keer zeker niet ontbreken, Nameless Lan 0.1 was namelijk Gigabit lan ![]()
__________________ 13000feet, 50sec free fall... GERONIMOOOO |
| | |
| | #8 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Citaat:
Edit: consoles roelen idd op lan's!
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! | ||
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| Tegen de zomer 2005 zij de Nameless Lan en de GOD Lan-crews bij elkaar gesmolten. en omdat mn collega de directeur van het flanders expo complex goed kent zal de lan daar doorgaan met een minimum van 500 gamers (inkluis fuif en lasershows )maar das nog een jaartje w88 dus ![]()
__________________ pcatom.be |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CIP] Nameless | SupReme | Casemod Project Logs | 10 | 13-01-2007 19:34 |
| Nameless Lan V1 ten einde | squid | Events Junkies | 4 | 27-08-2004 13:35 |