| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 augustus 2004 Locatie: Utrecht
| Zo er misschien een keer een inkoopactie voor deze PSU's kunnen komen want je kan ze alleen in amerika bestellen en om dan in je eentje 50 euro neer te tellen voor de verzend kosten alleen al ![]() Het gaat om deze PSU: http://www.frozencpu.com/cgi-bin/frozencpu/psu-94.html Hier een paar pics: http://www.frozencpu.com/images/prod...res/psu-94.jpg http://www.frozencpu.com/images/prod...s/psu-94_3.jpg http://www.frozencpu.com/images/prod...s/psu-94_7.jpg Dus zo heb je altijd weinig kabels in je kast en heb je er toch altijd genoeg als je nog wilt uitbouwen! |
| |
| | #4 (permalink) |
| Ik heb zelf geen ervaring met het houden van een IA dus misschien dat iemand anders het wil doen ? Het zijn wel mooie voedingen ? Weet iemand anders hoe veel het kost om het vanuit Amerika hier naar toe te laten sturen en hoe lang dat ongeveer duurt? |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Met een beetje geduld liggen deze PSU's straks ook in onze webshopjes. Er is maar een manier om erachter te komen hoe een IA werkt: begin te mailen en verzamel info, er is vast wel iemand die je wil helpen al voorzie ik wel enkele probleempjes met het halen van spullen uit the States
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |
| | #6 (permalink) |
| Maarja hoe lang duurt het ongeveer voordat ze in NL te koop zijn? En zijn er ook andere voedingen wel al in NL met dit systeem? Want ik zat te twijfelen tussen deze voeding en de Thermaltake 480 watt ActivePFC - Xaser Silver. En hoe lang en hoe duur is het om het uit USA naar NL te krijgen? |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Stel je vraag op de juiste plek: bij leveranciers van deze PSU's of bij mensen die eerder een US IA georganiseerd hebben (kijk ff op IA.net). Modulaire PSU's zijn nog niet verkrijgbaar in onze regio al verwacht ik dat dat binnen een half jaar al anders uit ziet. Ik denk dat ik er wel een vrij goed zicht op heb en merk dat er steeds mooiere en geavanceerdere exemplaren onze grenzen passeren, het gaat de goede kant uit. Er zijn trouwens veel fraaiere PSU's in omloop dan de TT's.
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Je kan bij de prijs ongeveer 35% doen dan zit je aan een vrij realistiche verkoop prijs in Nederland. Maar je kan beter w8en tot ze hier te koop zijn want dat is goedkoper .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #9 (permalink) |
| Is zo'n ding eigenlijk zelf te maken? Gewoon allemaal male molexen in de psu verwerken en dan gewoon losse kabels sleeven en daar dan de female molexen opzetten zodat je alleen gebruikt wat nodig is? Heeft iemand dit al eens gedaan? (Waar kan je male ATX stekkers halen dus waar je normaal je ATX stekker in doet? En hetzelfde voor de P4 stekker?) |
| |
| | #10 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik heb mijn kabels ongeveer op 5 cm van de behuizing afgeknipt en er stekkers tussen gezet. Die zou je ook in de behuizing van de voeding kunnen bouwen dus ja, het kan Let wel op dat je de pinnetjes goed vastknijpt, een van mijn pinnetjes zat los waardoor mijn HDD de hele tijd uitviel ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht |
| |
| | #11 (permalink) |
| Heb jij foto's hoe dat heb je gedaan en hoe het eruit ziet? En hoe heb je dat met die ATX stekker gedaan want ik kan namelijk nergens een male atx vinden (eentje waar je normaal in je moederbord steekt) Want dat is wel strak lekker weinig kabels :P |
| |
| | #12 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| ATX-stekker heb ik lekker laten zitten, zag het nut er niet van om die los te kunnen maken aangezien die toch altijd nodig is. (tenzij je je voeding als standalone wil gebruiken maar dat was ik niet van plan )
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht |
| |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Citaat:
Ze willen ook wel eens in IA's langskomen.
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| DFI ultra-D => SLi | Rush | Hardware Junkies | 3 | 28-05-2006 15:09 |
| [Recycle Junkies] Misschien een nl2br(); handig? | W3BG0D | CaseJunkies Support en Feedback | 7 | 26-03-2004 18:28 |
| Misschien wel een speciaal plekje voor deze mod :D | AsEeL | Area 1337 | 22 | 22-07-2003 15:25 |