| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003
| Even vanaf het begin, ik heb deze kast een kleine 3 maanden geleden gekregen voor te reviewen, daarnaast in samen werking met wat bedrijven een leuke mod gemaakt welke op drome zou schitteren. Ah fijn de kast is na flink beunen af, hij stond op drome, maar de eerste dag al is die weer ingepakt rond middernacht... wegens miscommunicatie. In-win wilde er zeker van zijn dat er niks verrot zou gaan dus zeiden ze tegen de drome crew, berg hem op rond middernacht, het kan zo zijn dat de kast dus niet meer neer gezet is daarna , maar goed ik beschuldig niemand en het is niet meer relevant nude kast De kast was geheel standaard al een goeie kast, beetje aan de zware kant en flink wat gaten zaten er in de standaard frame, wat ik wilde moest zijn: goeie cooling, en goeie looks. Dat laatste zou mijn downfall zijn, hij ziet er perfect uit, maar functioneel is die niet :P Dit ging dus niet lukken met het standaard frame dus is deze geheel weg gegooid en is er een replica van gemaakt, alles uit alu, maar nog steeds weegt die hele kast een ton bekant ![]() Koeling VapoChill Classic 12v with R404a With the enhanced Evaporator hold down Swiftech MCW50 GPU Swiftech MCW20 Chipset Asetek Waterchill reservoir Asetek Waterchill Dual 120mm Black ice radiator Hardware Niet echt vast aan deze mod, ik gebruik nu een ic7, maar de albatron px875pro doet het vele malen beter. Daarnaast een hercules 9800XT, een 2.8 northwood malay week 27 ( good oldie ), en 2x pc3500 geil ultra geheugen. ![]() Pics zeggen meer dan woorden dus hier dan maar de pics van de kast in zijn complete staat. ![]() ![]() ![]() Dus ben benieuwd wat jullie er van vinden, zelf vind ik hem wel geslaagd, maar alles kan beter, en dit was gewoon weer een test model om te leren spuiten met verf, en technieken te verbeteren met alu bewerking en plexi bewerking, ik zal hem dus ook niet gebruiken voor dagelijks gebruikt. volgende kast word weer een tikkeltje geavanceerder, en komt zekers in de spotlights volgend jaar ![]() [/b] |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Heb je nog detail foto's van hoe je alles bovenin hebt weggepropt/weggewerkt? Wel tof dat je een heel nieuw frame hebt gemaakt waar de originele panelen weer opkunnen! Misschien is de binnenkant iets te druk met al die lijntjes op je videokaart enzo, maar misschien ziet dat er in het echt anders uit... Maar iig, high res. pics please ![]() |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 24 januari 2004
| Citaat:
__________________ [CiP] Project: Bling-Bling | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 april 2003 Locatie: Maarssen
| mooi hoor...welke temps haal je nou met die vapo?
__________________ mijn wepsijt...keesmodje in pictures zeksie! |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
| |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003
| Nice case, die graka ziet er vet uit! Wat haal je eigenlijk van temps?
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003
| kast stond wel op drome, alleen vrijdag denkt inwin... aangezien er totaal geen beveliging was of een glazen koepel ofz. stond de kast ff bij de prijzen tafel, maar snachts is de kast ingepakt, eigenlijk moest die weer uitgepakt worden om weer geplaatst te worden, maar je weet hoe lans zijn... en iedereen zat al te klagen dat deze drome vreselijk rommelig was, en ongeorganiseerd. dus maarja, vandaag om 11 uur krijg ik hem weer thuis dan wat meer pics. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Heb je plaatjes van het oude frame en hoe je het nieuwe gemaakt hebt? En op de zijkant staat "Oracle Graphics", wasda? :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het "Toon hier je werkplek/slaapplek/computerplek" topic | eXistenZ | Area 1337 | 55 | 13-04-2008 21:04 |
| "Noiseblocker X-Swing HDD Noise Reducer" De moeite waard? | annuh | Cooling & OC Junkies | 33 | 24-02-2007 09:38 |
| Het "grote" Laat hier je (3-D) imaging creaties zien topic | brantje | Area 1337 | 52 | 21-10-2005 18:04 |
| [CiP] / Casemod "bijjna" klaar. (veel foto's) | ColdFire | Casemod Project Logs | 34 | 15-07-2004 14:36 |