| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Junkies Case gesloopt of juist opgeknapt, gat geboord of case geverfd? Laat het ons weten en deel je ervaring hier. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: http://localhost
| Hoi Ik heb 2 vragen 1. ik heb ergens gelezen dat je je voeding zonder MB proc enz. aan kan zetten zoor 2 pinnetjes mer elkaar te verbinden welke zijn dat? 2. Kan je een computer op afstand aan zetten (IR)?? zo ja wie heeft er een schema. greetz brantje
__________________ Modden is niet meer wat het geweest is.... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Antwoord op je eerste vraag staat in de Casejunkies elektro-FAQ Je tweede vraag: Ja, dat is mogelijk. Schema heb ik niet voorhanden. Ik zal in de loop van de dag even zoeken. <EDIT> Zo, kijk eens wat ik met google gevonden heb Mooie schakeling
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 maart 2004 Locatie: Zoetermeer
| Een computer kan je op afstand aanschakelen met behulp van wake on lan dat kan je in je bios aanschakelen. Je moet wel een programma hebben om dit te doen denk aan:wol.exe. *Laat maar verkeerd begrepen. ![]()
__________________ www.xo-clan.tk |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Op die 2de vraag heb ik wel een antwoord, als je het met ir zou doen, zou de voeding de hele tijd in en uit schakelen als iemand op de afstandsbediening zou duwen. Je zou er ev wel een controllertje achter kunnen zetten die alleen op een bepaalde ir-lichtsignaal reageert, maar dat is erg duur. Bij velleman hebben ze wel kitjes waarbij je met afstandsbediening iets kunt aanzetten, misschien is dat wat?
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Een andere tip, haal bij de autozaak een simpele afstandbediening voor de auto, met één knop. Relais erachter en 'bliep bliep' -> computer aan. ![]()
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Modden is niet meer wat het geweest is.... | |
| | |
| | #10 (permalink) | ||
| Citaat:
Citaat:
__________________ Modden is niet meer wat het geweest is.... | ||
| | |
| | #11 (permalink) |
| Zijn methode werkt ook hoor Massa blijft nml. massa ![]() Enne.....De shift toets hapert nog steeds neem ik aan !?
| | |
| | #13 (permalink) | |||
|
| Citaat:
Bij mij werkt het wel zo. En als je het zo goed weet waarom vraag je het dan?? | |||
|
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Bij Blokker hebben ze van die setjes met 1 afstandsbediening en 3 dikke relais, normaal bedoelt om lampen oid mee aan en uit te zetten. Ik heb d'r zelf eentje gehaald voor in de woonkamer, maar met een beetje knutselwerk krijg je d'r je pc ook wel mee aan en uit. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [n00b vragen] Stel hier alle n00b vragen..... | Area 1337 | 138 | 9-11-2008 20:10 | |
| Vragen over led | whizaAa | Elektronica Junkies | 6 | 6-06-2007 11:07 |
| Noob vragen, sorry [Nieuwe vragen] | Niek | Casemod Junkies | 10 | 16-10-2005 22:27 |
| dremel vragen+ modding project vragen | stonestrong | Casemod Junkies | 36 | 2-07-2005 13:54 |
| Vragen over LCD | The_Thing666 | Hardware Junkies | 1 | 23-01-2005 00:20 |