| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Shop Junkies Voor alles wat je wilt weten over (web)shops of wat je over (web)shops wilt vertellen. Daarnaast is dit ook de plek om te discusieren over samenkoop acties. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 oktober 2003 Locatie: schiedam
| Ik ben op laupro een ia begonnen van de cm-stacker. Ik kan ze nu voor 155,- krijgen (direct leverbaar) Dit is tot nu toe het goedkoopste wat ik gezien. Is er iemand die het nog goedkoper kan krijge?
__________________ DAT VINDT DE NEWB |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 maart 2004 Locatie: Hengelo
| zou het niet weten, heb hem vanmiddag besteld voor €169 bij www.eynstein.nl . Hoef geen v/z kosten te betalen, want ben vaste klant hoop hem woensdag, dan wel donderdag binnen te hebben ![]() whoei
__________________ [b]AMD64 3700+ @ 2.7ghz s754 | Asus K8N4-E Deluxe | X850XT PCI-E | 2048mb DDR PC3200 | Creative Audigy 2 | 800+ gb aan hdd's | Lian Li v2000B | Cambridge 2.1 incl. 2x120w HSP boxen | en meer ..---------- Drome 2006: Plaats 0887 |
| |
| | #4 (permalink) |
| lol ik krijg heb ook bij eynstein voor 155 grappig dat iemand 14 euro meer moet betalen voor de zelfde kast, bij de zelfde winkel. Die 155 is zonder kwantum korting want die wouden ze niet geven. Mischien als je je bestelling nog kan cancelen, dat je mee doet aan de ia, maar dat ligt er ook weer aan hoeveel waarde je aan de 14 hecht.
| |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
![]()
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] | |
| |
| | #6 (permalink) |
| nog 1x dan voor alle dummies :P ik koop me kast voor 155 euro. Hij heeft ze kast gekocht voor 169 euro. Bij de zelfde winkel. Het verschil in prijs is dus 14 euro. Toch raar dat er een zo'n prijs verschil is. Mischien kan je beter die kast via laupro bestellen, dat scheelt je weer 14 euro.
| |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
Ik neem aan dat je jezelf hiermee bedoelt ik koop me kast voor 155 euro. Het is MIJN kast Hij heeft ze kast gekocht voor 169 euro. Het is dus ook ZIJN kast Bij de zelfde winkel. Dezelfde winkel Toch raar dat er een zo'n prijs verschil is. Een is een woord te veel Ik wil je bij deze nog even wijzen op de policy die wij hanteren voor het gebruik van ABN op ons forum.
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] | |
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Ik ga hier toch echt een slotje aan hangen en wel om de volgende twee redenen: * Je topic voldoet niet aan de IA-topic eisen. * Het niveau van je spelling daalt drastisch met elke post die je neerzet, we krijgen nou niet echt de indruk dat er een stijgende lijn of welwillendheid in zit! Balen als een stacker .....
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Sidepanel Stacker | JesseAMD | Casemod Junkies | 3 | 17-04-2007 16:47 |
| Cm-stacker | rawiramdhan | Casemod Junkies | 10 | 6-01-2005 19:26 |
| CM Stacker CIP | Youri_HL | Casemod Junkies | 7 | 7-08-2004 23:11 |
| CM Stacker | Youri_HL | Casemod Junkies | 3 | 17-04-2004 21:40 |