| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Na het ter ziele gaan van CCMOD.com moet ik als knutselaar uitwijken naar een ander forum om lekker met gelijkgestemde mensen te babbelen, ideeën uit te wisselen en uiteraard lekker te showen met de gemaakte kastjes etc. Na het bekijken van diverse fora ben ik denkelijk op casejunkies het beste uit, lekker actief, veel aan m'n hobbies gerelateerde content etc. Ik zal me dus maar even voorstellen, ik ben Martin, 26 jr. en woon in het zuiden van het land. Ik ben fervent elektronica knutselaar en ben op de elektronica fora beter bekent als prutsertje :P Ik ben filiaalleider van een elektronicashop in maastricht en ben voorheen hoofd technische dienst geweest van dezelfde firma, maar dan voor de computerafdeling. Ik hoop hier voor m'n hobby een leuke nieuwe plek te hebben gevonden en ik zal binnenkort een samenvatting posten van het project waar ik nu mee bezig ben. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Welkom en veel plezier hier ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Welkom op Casejunkies. ![]()
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Mensen uit Limburg zijn hier altijd welkom. Daar drijft de site op .............. haphaphap Er is hier ook een nijpend tekort aan electro knowhow, so enjoy en voel je asap thuis. Alleen jammer dat je nu pas komt, we zijn al een poos veel aktiever bezig ![]() |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| van harte welkom Citaat:
enne po -> je hebt ook Mil's die kunnen varen (Mil-Mi6)
__________________ http://www.permafrost.cc | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Heeee, Circuitnl ! I love your website! ![]() Welkom, welkom.... ![]() Ik zoek eigen iemand die mijn taak als moderator van het Electro forum kan en wil overnemen, is dat wat voor jou?
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Nee, ik ga niet stoppen, ben je gek.... Alleen ik ben niet zo'n goeie moderator, en heb het nogal druk met de nieuwspostjes/reviews/tutorials voor de FP. Een moderator moet volgens mij een soort 'game/show-host' zijn die het forum lekker levendig houdt met goede oplossingen, en een forum aantrekkelijk, levendig en up-to-date houdt, en ik vind mijzelf daar dus niet zo goed in. Ik lees soms vragen waar ik als moderator op in zou moeten springen, maar dan heb ik zoiets van : "tjesus, moet ik dat nou allemaal uitzoeken?", en derhalve zoek ik eigenlijk iemand zoals Circuitsnl of Exter die mijn taak willen overnemen, die oplossingen gewoon even ' uit de losse mouw' neer typen. En het forum daarmee levendig en hoogstaand maken
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Hi, laat ik me ook maar ff voorstellen dan. ik ben Alfred Petersen, en ben op bepaalde delen van het www bekend onder de naam FireWurX (misschien dat je mij wel eens gezien hebt @ GoT ofzow) ik vind casemodding erg interessant (dohh waarom reg ik anders hier :P), en ook overclocking trekt mijn aandacht. heb zelf nog nooit gecasemod, simpelweg omdat ik constant blut ben, en ik mijn PC liever up to date houd zodat de specs die ik kan posten ook nog wat voorstellen. ![]() maargoed, ik hoop dat ik eens keer et geld bij elkaar kan sprokkelen om te gaan keesmodden, en als die tijd komt zijn jullie de eersten die et weten. greetz, FireWurX |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
Dan heb je al een begin, een mooie window. En voor een spuitbus ben je ook niet veel kwijt
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
zo was et met LZN5 (een LAN party @ mijn school) dat ik nog net even gauw voordat et begon nog naar de winkel ging om een Athlon XP2000 te halen (had darvoor een Duron1300). weer mijn hele ca$h voorraad weg ![]() dat soort dingen die er dan even bij in schieten. maargoed, ik probeer er verandering in te brengen. | |
| | |