| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 april 2004
| Check dit!!! http://videos.radiocontrolzone.com/2..._nitro_cwh.zip Een schaal auto dat meer als 320 doet!!! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Damn dat auto'tje gaat hard! Dadelijk stijgt hij nog op ook :P
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| OMFG! Maar waarom slingeren ze hem aan eigenlijk?
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Wat een fun. 't Gaat wel hard enzo, maar dat is een kwestie van een goede motor, juiste overbrenging en genoeg nitromethaan. Het moeilijke aan een snelle auto is volgens mij nog altijd de wegligging, maar daar heeft deze dus geen last van. Als ik met m'n Associated boven de 100 Kmh kom, en je moet een beetje corrigeren, vliegt die zo 'n paar meter door de lucht. |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 november 2003 Locatie: Assen
| Citaat:
Net zoals je porsche's van de jaren 60ofzo, stopten ze lood in de voorbumpen. omdat hij anders onbestuurbaar was :P | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Leuke site B_B! ![]() ![]()
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |